Hyundai Motor News

News

Hyundai - na autosalonu IAA ve Frankfurtu

03.08.2009
  Hyundai – na autosalonu IAA ve Frankfurtu Světová premiéra nového vozu Getz Studie vozu Accent SR (HND-2) Studie vozu Portico (MPV) Systém aktivní kontroly geometrie podvozku (AGCS) /Frankfurt 12.10.2005/ Aby navázala na 7 let nepřetržitých úspěchů a rapidního růstu v Evropě, zdokonaluje společnost Hyundai Motor neustále svou modelovou řadu pro evropský trh a zároveň prozkoumává mezery pro další růst na stále více fragmentovaném automobilovém trhu. Getz - model představený v roce 2002, zaznamenal velký mezinárodní úspěch. Celosvětově se prodalo přes 550 000 kusů, z toho téměř 260 000 v Evropě samotné. Nové modely Getze, v pravém evropském stylu, představují všestranné zvýšení atraktivity nejprodávanějšího modelu společnosti Hyundai. Mezi celková vylepšení patří úprava stylu přední i zadní části, dynamicky pozměněný design interiérů a zvýšené bezpečnostní prvky. K nejvýznamnějším technickým inovacím patří čtyři nové motory a upravená převodovka a řazení u dieselových modelů. Nově jsou nabízeny nové prvky bezpečnosti - ESP, vypínač airbagu spolujezdce, aktivní opěrky hlavy u předních sedadel a efektivnější ochrana před bočními vlivy. Z evropského pohledu je hlavní novinkou nový dieselový motor, 1.5 VGT. Tento motor s novou manuální převodovkou upraveným řazením je k dispozici ve dvou výkonových verzích s točivým momentem 88ps/215Nm a 110ps/235Nm. Obě dvě verze jsou vybaveny technologií přeplňování motoru pomocí variabilní geometrie rozváděcích lopatek. Naše testy rovněž odhalily, že tyto motory přinášejí oproti předchozím 1,5 litrovým jednotkám úsporu paliva ve výši 9 %. Benzinové motory o objemu 1,4 a 1,6 litru představují významný krok vpřed, zejména účelnou technologií a ekologickou šetrností. 1.4, čtyřventilový motor vybavený technologií CVVT, dosahuje výkonu 95ps při 6000rpm s točivým momentem 125Nm při 3200rpm. Sportovní 1.6 nabízí 106ps při 5800rpm se 147Nm při 3,200rpm. 1,1-litrový 65ps jednotka zůstává nejnižším nabízeným objemem. Veškeré současné motory Hyundai splňují emisní limity Euro 4. Accent SR (HND-2) – koncept HND-2 je vyvíjen jako návrh sportovního vozidla segmentu C návrhářským týmem společnosti Hyundai v Namyangu. Tento třídveřový hatchback nabízí ukázku několika stylových a designových aspektů připomínajících nový Hyundai Accent, který bude představen příští rok. Portico – koncept vyvíjený Advanced Design Teamem společnosti Hyundai v Design Centru v Jižní Koreji. Portico je příkladem vozidla nových segmentů trhu, které Hyundai neustále prozkoumává – v tomto případě jde o příští generaci rodinné dopravy. Portico není ani sedan ani MPV, ale poskytuje výhody obou těchto modelů. Klíčem k jeho koncepci je kombinace velkého prostoru pro cestující a zavazadla se sportovními jízdními vlastnostmi. Všechny tři nové modely budou premiérově představeny na oficiální tiskové konferenci společnosti dne 13. záři na stánku Hyundai, č. C8, hala 6. Tisková konference začne v 10:45 hod. za účasti nejvyšších představitelů společnosti Hyundai Motor. Nový Hyundai Getz Úvodní informace Od představení modelu Getz na autosalonu v Ženevě v roce 2002 se prodalo více než 550 tisíc kusů tohoto modelu. V současné době je to nejprodávanější modelová řada firmy Hyundai. Nový, modernizovaný Getz byl navržen tak, aby stavěl na tomto úspěchu a dále ho rozšířil. Nový designový balíček zvyšuje a zdůrazňuje mladistvé kouzlo díky evropštějšímu a sportovnějšímu vzhledu Nové barvy interiéru dodávají vozidlu kosmopolitní styl Emisní limity nových motorů zajišťují, že se Getz ocitá na vysokých příčkách pro zákazníky, kteří mají zájem o ochranu životního prostředí Getz poprvé nabízí systém ESP Hyundai a segment malých aut Rozhodnutí z roku 2002, kterým se Hyundai posunul do B segmentu automobilového trhu, byl velkým krokem v politice budování silnější evropské přítomnosti. Tento segment v současnosti tvoří přibližně 26 procent celkových evropských prodejů. Tento segment je extrémně konkurenční a to zvláště v ohledu na orientaci na mladší zákazníky. Celkové prodeje 194 tisíc vozů v roce 2004 dokázaly úspěch vozu Getz na tomto trhu. Jak ukazují čísla, Getz se na trhu pevně zavedl. Vůz také ukázal svou schopnost upozornit na sebe skoro ve všech kulturních a ekonomických oblastech v Evropě, Koreji a ostatních vývozních oblastech firmy Hyundai. Důležitým faktorem bylo seznámení zákazníků s všeobecně uznávanými výhodami firmy Hyundai jako je vytrvalost, spolehlivost úspornost a vysoká hodnota. . Výsledkem je čerstvější a elegantnější exteriér v kombinaci s výrazně přepracovaným interiérem a zvýšeným výkonem. Tento zvýšený výkon je doplněn novým systémem ESP, který dále zlepšuje jízdní vlastnosti. Celkovým výsledkem je vůz, který je schopný získat firmě Hyundai ještě více přátel po celém světě. Nový vzhled vozu a design Facelift vozu byl proveden tak, aby uchoval originální čistý vzhled modelu Getz a uzpůsobil ho evropským očekáváním co se designu týče. Nový integrovaný předek vozu nabízí přepracovanou kapotu motoru s naznačenými charakteristickými linkami, které zdůrazňují jednotnou podstatu masky chladiče, předních světel a nárazníku. Černý nárazník a přední spoiler s integrovanými mlhovými světly z přední části vozu je dokonalejší a také sportovnější. Tato čistota je také zdůrazněna precizním uchycením stěračů a způsobem jakým se charakteristické linky setkávají se sloupky. Z bočního pohledu silná přímá kontura sjednocuje celou konstrukci, zatímco dominantní černé střední lišty dodávají pocit síly a stability. Nové kryty kol a litá sportovní patnáctipalcová kola s pěti paprsky, dále zdůrazňují dynamický design a slouží k tomu, aby se zvýraznily celkově vyvážené proporce vozu. Vzhled zadní části vozu je zvýrazněn čistším zpracováním nárazníku. Zadní mlhovka byla přemístěna do středu. Nová kombinace zadních světel, které dále zlepšují viditelnost vozu, doplňuje modernizaci designu. Výběr barev byl rozšířen o dvě nové - Blue Onyx a Midnight Grey – celá řada obsahuje 4 pastelové barvy a 8 barev metalických. Zde je opět kladen důraz na smíchání tradičního dobrého vkusu s mladistvou nevázaností. Nové prvky interiéru a barvy Firma Hyundai Motor Company pouze nenaslouchá přáním a tužbám svých zákazníků, ona podle nich jedná. Nikde se to nedá lépe demonstrovat než na vnitřní úpravě modelu Getz. Přístrojová deska byla přepracována a nabízí novou grafiku, který je čitelnější díky technologii LED. Uprostřed této přístrojové desky je přepracovaný cestovní počítač, ukazatele teploty a stavu nádrže a také výstražné kontrolky. Středový panel byl promyšleně přepracován a nabízí nové digitální hodiny, viditelnější výstražnou kontrolku a pohodlně přístupný zapalovač a také dodatečný (volitelný) výstup 12V. Obě přední sedačky jsou vybaveny aktivními opěrkami hlavy. Zadní opěrky hlavy jsou přepracovány tak, aby poskytly pohodlí pasažérům a vylepšily výhled ve zpětném zrcátku. Poprvé jsou představeny nové interiérové látky a vzory. Úložný prostor a flexibilita Od samého počátku byl Getz oceňován pro svou univerzálnost a možnosti úložného prostoru.. Smysl pro vytříbený detail byl výchozím bodem pro vyřešení dvaceti různých míst pro odkládání různých věcí, jako je např. odkládací schránka pod sedačkou spolujezdce, držáku na sluneční brýle a spoustě odkládacích přihrádek, které nevadí v pohybu, včetně přihrádky ve středovém panelu, která nabízí prostor pro ty nejmenší věci. Schránka před spolujezdcem je osvětlená a prostor na mapy ve dveřích byl přepracován nejen vzhledově ale i pro zvýšení užitné hodnoty. Velká flexibilita a pohodlí cestujících je díky seřiditelné sedačce řidiče s dvojitou výškou sedáku a sklápěcí zadní dělené sedačce (60/40) s třemi pozicemi pro sklopení a pěti způsoby sklopení . Pokud jsou zadní sedačky sklopeny, zavazadlový prostor nabízí prostor 977 litrů. Tyto vlastnosti zaručují modelu Getz, že zůstane v popředí své třídy. Nová řada motorů Z evropského pohledu je největší novinkou nový dieselový motor 1.5 VGT. Motor byl navržen a vyvinut s velkou účastí vývojového střediska Hyundai Motor Company R&D facility v německém Rüsselsheimu a je opravdu tím nejmodernějším, co lze nabídnout. Motor nabízí novou manuální převodovku s přepracovaným řazením a je k dispozici ve dvou verzích. Obě verze. jsou vybaveny technologií přeplňování motoru pomocí variabilní geometrie rozváděcích lopatek. Jsou k dispozici ve verzích 110ps a 88ps nabízejících 215N.m při 3200 otáčkách za minutu a 235N.m při 3200 otáčkách za minutu. Stejně jako všechny současné motory Hyundai, tyto motory vyhovují normě Euro 4. Tovární testy ukazují, že motory ušetří 9% paliva v porovnání s předchozími motory 1,5l. Benzínové motory 1,4 a 1,6 dokazují veliký krok kupředu co se týče užitečné technologie a ochrany životního prostředí. Motor 1,4, (mezi ostatními verzemi se jedná o novinku pro trh v ČR) který má čtyři ventily OHC, dodá 95ps při 6000 otáčkách za minutu s točivým momentem 125,5 N.m při 3200 otáčkách za minutu. Sportovní motor 1,6 nabízí 106ps při 5800 otáčkách za minutu s 144,2 N.m při 3200 otáčkách za minutu. Při konstrukci těchto pohonných jednotek použila firma Hyundai technologii vyvinutou pro řadu motorů Lambda. Použití tichých řemenů, nových způsobů lití a CVVT pomohlo vyvinout motory, které vyhovují Euru 4 a budoucím regulacím emisí a které redukují hluk a vibrace společně s úsporou paliva. Obě převodovky, jak pětirychlostní manuální tak čtyřrychlostní automatická, použité v benzínových motorech jsou vyzkoušené a vysoce výkonné. Společně s dodatečným výkonem nových motorů doplňují zvýšený sportovní výraz Getze. Bezpečnost Sytém ESP je poprvé k dispozici v modelu Getz Nový vypínač postranního airbagu pro pasažéra Nové aktivní opěrky hlavy pro řidiče a spolujezdce na předním sedadle Nové opěrky hlavy pro pasažéry na zadních sedačkách, které nabízí zvýšené pohodlí a zlepšený pohled dozadu Zvýšená ochrana proti nárazu ze strany Od samého počátku byl Getz navrhován tak, aby poskytl maximální ochranu jak pasažérům tak chodcům. Opakované počítačové simulace a testování prototypů vyústily v základní konstrukci, která kombinovala vysokou pevnost (vysoce tažná ocel tvoří 58,3% celkové hmotnosti automobilu) s integrovanými crash zónami a pohlcením nárazu. Ochrana cestujících byla dále zvýšena posílením dvojitých sloupků chránících proti nárazu ze strany. Dalším prvkem jsou i přední a postarnní airbagy. Pro bezpečnost nejmenších cestujících v dětských sedačkách byl dodán vypínač předního airbagu. Výkonnost tohoto systému byla zvýšena dodáním aktivních opěrek hlavy na předních sedadlech. V případě velkého nárazu se opěrky posunou dopředu a nahoru a pomáhají snížit riziko poranění hlavy, krku a horních částí těla. Getz vždy nabízel také prvky aktivní bezpečnosti jako hřebenové řízení s předním zavěšením MacPherson. Getz také vždy nabízel čtyřkanálové ABS s elektronickou distribucí brzdné síly EDB. Teď si řidiči mohou užívat výhod systému ESP. Výsledkem je vůz, který nabízí skvělé ovládání a stabilitu na silnici v kombinaci s jednoduchostí ovládání. Teď je vůz ještě více ovladatelný zvláště při náhlém brždění a otáčení či na kluzkém povrchu. Studie vozu Accent SR (HDN- 2) Accent SR - dynamické cvičení ve vyspělém designu a technologii firmy Hyundai. Pojetí designu Nový Hyundai Accent by měl být představen příští rok. Hyundai Motor Company připravila detailní průzkum vysokého výkonu, technického potenciálu a emocí tohoto nového modelu. Výsledkem je kultivovaná, vzrušující studie vozu s výhledem do budoucna, která poskytuje fascinující pohled na budoucí možnosti firmy Hyundai v této třídě. Jako studie je Accent SR demonstrací nového přístupu firmy Hyundai k trhu výkonných automobilů, který nebyl v minulých letech společností podchycen. Pracovní název vozu je SR a podvozek, motor a úprava vozu ho předurčují mezi vozy GTi. Vnější vzhled Studie Accent SR měří 4035 mm na délku, 1745 mm na šířku a 1470 mm na výšku. Integrované přední a zadní střešní spoilery společně s postranními spoilery dodávají vozu elegantní a cílevědomý vzhled. Hodně péče bylo věnováno charakteristickému vzhledu přední části, která mísí kryt chladiče, místo na světla, charakteristické linie a A sloupky to charismatického postoje vyzařujícího sílu. Závěs kol je snížený a rozšířený. Vůz používá osmnáctipalcová litá kola s pneumatikami 225/40R. Zvětšené oblouky blatníků jsou sjednoceny silnou linií lišty a větrací otvory jsou zapuštěny v oblouku zadních kol. Zadní část vozu mísí střešní spoiler a zakulacený vršek hatchbacku a obsahuje rozšíření spodních postranních spoilerů na každé straně se štěrbinou pro dvojité kulaté výfukové trubice. Zadní okénka jsou také otočená vzhůru, aby se mohla setkat s linií zadního spoileru a evokovat tak dojem z těch nejlepších vozů GT v historii. Výsledkem jsou atraktivní, moderní a agresivní prvky. Čisté linie a strohý dojem jsou umocněny použitím nátěru v barvě bílé perly, doplněného čistými skly, černou hranou a hliníkovými kryty na světla jak vpředu tak na zadní straně. Vnitřní vzhled Uvnitř modelu Accent SR jsou sportovní prvky ještě umocněny. Použití hliníkových a kovových povrchů společně s kůží dodává vozu tradiční styl. Sportovní sedačky kryté kůží, výplně dveří a sportovní volant rovněž krytý kůží definují styl pro řidiče. Přístroje jsou seskupeny a podsvětleny tak, aby měl řidič ideální podmínky pro jejich sledování. Sportovní vzhled je podpořen také hliníkovými pedály. Přístrojová deska nabízí osmipalcový grafický display a tří USB porty pro multimediální použití. Osvětlení centrálního ovládání a přístrojové desky je podpořeno použitím vysoce lesklých a černě matových materiálů. Menší ovládací prvky založené na technologii dotykové obrazovky jako jsou zpětná zrcátka, elektrické ovládání oken a sedaček jsou podsvětleny LED diodami. Prostorový systém airbagů představuje poprvé v řadě Accent závěsový airbag. Výsledkem je působivý a sjednocený interiér, který umocní zážitek z jízdy. Podvozek a pohon Nové zavěšení Accent, na principu nápravy MacPherson s novým torzním paprskovým zavěšením, bylo pro model Accent SR ještě dále propracováno. Výsledkem je podvozek, který je schopen si jednoduše poradit s vysokou silou a točivým momentem turbomotoru 2,0 pro který byl tento vůz navržen. Studie má pětistupňovou automatickou převodovku. Dalšími inovacemi jsou systém ESP, systém MDPS a systém monitorující tlak v pneumatikách – TPMS, který bude téměř jistě montován do nové modelové řady. Vedoucí týmu Advance Design v divizi Hyundai&Kia Corporate R&D Division, pan Baek, řekl: "Přestože se neuvažuje o sériové výrobě modelu Accent SR, některé jeho prvky si určitě najdou cestu do přicházejících modelů Accent. Firma Hyundai opět ukázala svou touhu objevovat nezaplněná místa na trhu. Accent SR může být přijímán jako návrhářské cvičení nebo jako nositel budoucí marketingové filosofie, technologie, designu a vyhlídek firmy. Tento duch touhy pomohl firmě Hyundai dostat se mezi nejznámější automobilové výrobce na světě být připravena dobýt každou část trhu." Studie Portico se představuje v Evropě Portico otvírá dveře další generaci rodinné dopravy. Portico, jenž bylo vyvinuto návrhářským týmem v jihokorejském Design Centru je příkladem snahy firmy Hyundai objevit nová místa pro rozvoj na rozděleném automobilovém trhu. Portico není ani sedan ani MPV, ale kombinuje výhody obou konceptů. Klíčem k úspěchu je kombinace prostorného místa pro pasažéry a náklad se sportovními jízdními vlastnostmi. Studie Portico předesílá budoucí růst firmy Hyundai na vyspělých trzích a vývoj firmy ve výrobce celé řady vozidel od osobních aut po nákladní vozy a průkopnické studie jako je tato, které se vymykají běžným kategoriím vozů. Hyundai Portico byl vytvořen, aby poskytl pohled na budoucnost rodinné dopravy, a byl navržen tak, aby se stal všestranným vozem, který se přizpůsobí měnícím se potřebám moderních rodin. Portico není ani sedan ani SUV, ale poskytuje výhody obou kategorií díky jízdním vlastnostem osobního vozu a prostornému a všestrannému interiéru. Portico kombinuje funkční výhody současných rodinných vozů s lepšími jízdními vlastnostmi. Portico nabízí čisté estetické kouzlo, které dodává pocit síly a důležitosti. Návrháři použili návrh unikátního střešního designu se sklem,které se dá ztmavit a chránit tak před přílišným slunečním svitem. Výjimečné nastavení sedadel zlepšuje nástup a výstup z vozidla šesti pasažérům a poskytuje více místa na nohy pro všechny cestující v porovnání s běžným rozložením sedadel do tří řad v současných rodinných vozech. Portico je vybaveno předními dveřmi se závěsy vpředu a zadními dveřmi se závěsy vzadu bez středního sloupku. Když se oboje dveře otevřou, zve Portico cestující do vysoce stylového interiéru. Studie Portico byla navržena a vyrobena designérským týmem firmy Hyundai v jihokorejském Design Centru. Šířka Portica a jeho rozvor nabízí mnoho užitečného vnitřního prostoru. Základní vlastností této průkopnické studie je prostorný, pohodlný a všestranný vnitřní prostor který poskytuje tři sedadla v řadě a možnost rozložení tří sedadel jak vzadu tak vepředu. Portico nabízí pohodlné sezení právě díky použití dvou řad tří sedadel, která se dají složit. Toto nastavení sedadel také umožňuje mít více místa pro náklad za zadní sedačkou, což je výhoda oproti vozům se třemi řadami sedadel. Jak přední tak zadní sedadla jsou ovládána elektricky. Cestující sedící na zadních sedačkách mají možnost zabavit se díky zábavnímu centru založeném na DVD. Řidič a spolujezdec na předním sedadle mají k dispozici navigační obrazovku a panel, který poskytuje základní informace o cestě a vozidle. Portico je poháněno novým moderním motorem Lambda V6. Je to 24-ventilový motor DOHC V6 s hliníkovými hlavami a blokem válců pohánějící šestirychlostní automatickou převodovku Shiftronic, kterou bude Hyundai brzy nabízet ve svých vozech. Portico ja také navrženo tak, aby mohlo být poháněno hybridním pohonným systémem firmy Hyundai. Tato konfigurace obsahuje dva elektrické motory: jeden pohánějící přední kola a druhý určený k pohonu kol zadních. Přední kola pohání motor o výkonu 110 kW (136 koňských sil) a motor pro zadní kola má výkon 60 kW (83 koňských sil). Systém aktivní kontroly geometrie podvozku (AGCS) Během jízdy jsou řidiči izolováni od vnějšího prostředí a užívají si pocitu kontroly na vozem. Řidič i spolujezdci se cítí bezpečně a pohodlně. Moderní auta jsou navržena tak, aby udržela vlivy odvádějící pozornost řidiče mimo kabinu a pomohla mu tak koncentrovat se na jízdu a radost z ní. Pokroky v pohodlí a odstranění hluku a vibraci způsobily, že řidič je izolován od dynamické souhry mezi podvozkem a povrchem vozovky. Řidič nemá špatné pocity z toho, čím musí vůz projít, aby umožnil bezpečnou jízdu. Pokud není možné zaznamenat podmínky jízdy uvnitř vozu, řidič si není vědom skutečnosti, že se jeho vůz potýká s drsnými podmínkami na silnici. Systém zavěšení odstraní většinu otřesů, které by mohl řidič jinak cítit. Většina řidičů si neuvědomí, kdy se jejich vozidla dostávají na hranice svých dynamických možností. Například kola vykazují mnoho kinematických změn při změnách povrchu vozovky či rychlosti. Obecně řečeno, systém závěsu je navržen tak, aby optimalizoval interakci různých částí vozidla a zajistil bezpečnou jízdu a dobré ovládání vozidla ve většině jízdních situací. Pro vylepšení technologie závěsu, Hyundai Motor hledá nové způsoby pro přenesení více inteligence do vozu tak, aby mohl automaticky reagovat na měnící se podmínky na vozovce a způsob řízení aktivní kontrolou zakřivení, úhlu, či tuhosti závěsu. Tyto prvky byly určeny jako základní hodnoty, které musí být ve vlastnostech vozu individuálně upraveny. Výsledkem je právě Systém aktivní kontroly geometrie podvozku (AGCS). Tento patentovaný systém je aplikován na zadní nápravě tak, že ovládá sbíhavost kol s použitím dvou elektrických prvků měnících geometrii nápravy. Systém AGCS zajišťuje, že jízdní stabilita vozidla na různých druzích povrchu je udržována ovlivněním pohybu nápravy a to tak, že se mění úhly nápravy díky změně geometrie závěsů kol. Pohybová matice horizontálně rotuje okolo vyrovnávacího čepu, čímž pohybuje vnitřním ramenem pomocného propojení zadního kola a zajišťuje tak ten nejlepší sklon sbíhavosti kol. Systém vypočítá minimální hodnotu sbíhavosti kol při rovné jízdě či při zatáčení při nízkých rychlostech. Při zatáčení při vyšších rychlostech se sbíhavost kol mění a nutí vnější zadní kolo do protipohybu. V ten okamžik mají pneumatiky větší styčnou plochu s vozovkou. Systém AGCS tudíž optimalizuje řízení automobilu a stabilitu vozu na silnici během manévrů prováděních při vyšších rychlostech, což opět zvyšuje kvalitu jízdy. Uspořádání systému AGCS Systém AGCS je nový systém, který aktivně řídí odstředivé síly proudící podvozkem. Systém AGCS ovlivňuje geometrii nápravy tak, aby vylepšil jízdní vlastnosti vozidla. AGCS se skládá z následujících součástí: Pohon (Elektrický motor) Ovládací rameno Pomocné propojení Elektronická ovládací jednotka (ECU) a senzor Zásah systému probíhá ve třech krocích: Senzory – senzory rychlosti vozidla a úhlu zatočení – odečtou rychlost vozidla a úhel volantu. Ovládací jednotka určí postranní zrychlení vozidla založené na hodnotách obdržených od senzorů rychlosti vozidla a úhlu zatočení.Na základě příkazů ovládací jednotky provede pohonná jednotka korekci optimálního úhlu vnějšího zadního kola. Výhody systému AGCS Během zatáčení při nižších rychlostech a přímé jízdy je sbíhavost kol redukována, aby se dosáhlo lepšího držení stopy.Při vyšších rychlostech zvýšená sbíhavost kol zlepšuje držení vozidla na silnici a vylepšuje jízdní vlastnosti. V situacích, kdy dochází ke klopení karoserie - zatáčení ve vyšších rychlostech, postranní vítr nebo náhlé zatočení – analyzuje AGCS boční zrychlení, pohne pohonem zadního kola a zvýší sbíhavost kol, což zároveň zvětší styčnou plochu pneumatik s vozovkou. Jelikož náhlé zatáčení ve velkých rychlostech produkuje obrovské odstředivé síly, zadní část vozu obvykle ujede. Pro nezkušené řidiče je často velmi těžké takovouto situaci zvládnout. AGCS chrání vozidlo před klopením karoserie, což je velké plus pro zvýšení schopnosti vozidla udržet se na silnici. AGCS přináší stabilnější a bezpečnější ovládání vozidla, což například umožňuje bezpečnější slalomové manévry. ACGS - Shrnutí Systém aktivní kontroly geometrie podvozku (AGCS), novátorská technologie firmy Hyundai, má klíčový význam pro dosažení všestranných zlepšení v dynamickém výkonu ale také se podílí na větší bezpečnosti. Zadní geometrie Stabilita Účinnost Bez AGCS Úhel zadního kola = 0 Stabilita (přímý směr) (zatáčení) boční G Přímý směr: Vysoká zatáčení : Nízká Úhel zadního kola = nízká Stabilita (přímý směr) (zatáčení) boční G přímý směr : nízká zatáčení při nízké/střední rychlosti : vysoká zatáčení při vysoké rychlosti : nízká Úhel zadního kola = vysoká Stabilita (přímý směr) (zatáčení) boční G přímý směr : nízká zatáčení při nízké/střední rychlosti : nízká zatáčení při vysoké rychlosti : vysoká S AGCS Úhel zadního kola = variabilní Stabilita (přímý směr) (zatáčení) boční G přímý směr : vysoká zatáčení při nízké/střední rychlosti : vysoká zatáčení při vysoké rychlosti : vysoká Stabilita při zatáčení a kvalita jízdy se dostanou díky tomuto efektivnímu řešení na úplně novou úroveň. Systém je mnohem efektivnější než konvenční systémy, které řídí v tom samém směru jako působící zatížení. AGCS nabízí zlepšení v kvalitě jízdy a řízení, která jdou nad rámec systému elektronické stability ESP. Zatímco ESP zpomaluje vozidlo, AGCS optimalizuje geometrii závěsu tak, aby byla vylepšena adheze kol na vozovce a rozšířen kluzný bod.
  • Tag : 2005, Tiskové zprávy

Pro další informace kontaktujte:

Mgr. Klára Elišáková
mobil: 702 283 983
e-mail: kels@medea.cz

copyright © 2018 PressWeb | Hyundai.cz