Hyundai Motor News

News

Hyundai zaznamenává úspěchy na Letních olympijských hrách v Athénách

03.08.2009
  Hyundai zaznamenává úspěchy na Letních olympijských hrách v Athénách (Soul, Korea) Až budou v řeckých Athénách zahájeny 28. Letní olympijské hry, reflektory mezinárodních médií opět ozáří společnost Hyundai. Hyundai Hellas, distributor Hyundai Motor Co. pro Řecko, dostojí důležitosti této příležitosti a stane se hlavním národním sponzorem a oficiálním dodavatelem vozidel. Dle sponzorské smlouvy dodá Hyundai Hellas v partnerství s Hyundai Motor Co. Organizačnímu výboru olympijských her v Athénách 2004 (ATHOC) vozový park sestávající ze sedanů a minivanů Hyundai, splňujících velké přepravní nároky desítek tisíc atletů, osobností, funkcionářů a novinářů. Oficiální vozový park, sestávající ze 3500 vozidel, zahrnuje nejpopulárnější modely značky Hyundai, včetně sedanů Centennial a XG, a terénních automobilů Terracan a Santa Fe pro VIP. Centennial, vozidlo nejvyšší třídy značky Hyundai, slouží jako oficiální limuzína presidenta ATHOC, paní Gianny Angelopoulos-Daskalaki. Celková hodnota sponzorského balíku činí 16,3 milionu EUR, včetně dodávek automobilů, služeb a hotovosti k výhradnímu použití. "Na světě neexistuje větší pódium než olympiáda. Jsme nadšeni a poctěni tím, že máme tuto vynikající příležitost předvést naše vozidla takto velkému publiku. Sponzorování sportu je jedním z nejúčinnějších způsobů, jak vytvořit užší citové vazby se stávajícími i potencionálními klienty," prohlásil místopředseda představenstva a CEO Hyundai Motor Co., Kim Dong-Jin. Pro Hyundai Hellas jsou athénské hry jedinečnou příležitostí jak posílit vedoucí pozici značky v Řecku. Nikde v Evropě není tržní penetrace Hyundai tak velká jako v Řecku, kde podíl rostl až na druhou nejprodávanější pozici. V době, kdy Hyundai zažívá rapidní růst rozmanitosti i kvality svých produktů, poskytuje toto sponzorství vysoce účinný prostředek, jak komunikovat transformaci Hyundai na technologickou, sofistikovanou značku. Události V rámci svých aktivit společnost Hyundai nabídne veřejnosti autobusovou dopravu zdarma. Čtyři tradiční anglické doubledeckery v barvách Hyundai se živou kapelou na palubě budou jezdit kyvadlově po olympijských trasách a na zajímavá místa v okolí Athén a budou přispívat k atmosféře oslavy a nadšení. Hyundai Land, nacházející se ve Water Plaza nedaleko Esplanady, nabídne návštěvníkům olympijských her živou hudbu, zapojení do interaktivních her a informace o produktech Hyundai. Životní prostředí má prioritu V rámci propojení svého globálního sportovního marketingu a ekologických aktivit darovala společnost Hyundai Motor Co. vloni při příležitosti oslavy Dne životního prostředí 5. června představitelům ATHOCu dvě elektrická vozidla Santa Fe Electric Vehicles a dvě celohliníková vozidla Getz. Povědomí o životním prostředí a citlivost vůči němu mají v agendě ATHOCu vysokou prioritu a nulové emise elektrických vozidel Santa Fe jsou důležitou součástí realizace ekologických cílů ATHOCu. Tato dvě elektrická vozidla s nulovými emisemi budou ATHOCem využita při řadě atletických a kulturních událostí a budou tak šířit ekologickou myšlenku. Elektrická vozidla demonstrují odhodlání společnosti Hyundai přispět ke vzniku zelenějšího světa a potvrzují vysokou úroveň technologií Hyundai. Tato plně elektrická vozidla Santa Fe, vážící 1860kg, mají jízdní dosah 160km a mohou vyvinout maximální rychlost 128km/h. Terénní vůz s nulovými emisemi je poháněn 60kW systémem Panther, dodaným společností Enova Systems, a niklo-kovovými hybridními bateriemi Panasonic, které lze v krátkém nabíjecím cyklu dobít za pouhou hodinu. K plnému dobití je zapotřebí osmi hodin. V průběhu roční kampaně před Letními olympijskými hrami v Athénách byla elektrická vozidla Santa Fe a ultralehká celohliníková vozidla Getz využívána společností Hyundai Hellas při rozsáhlé propagační roadshow, která procestovala celé Řecko křížem krážem a podporovala image značky Hyundai. Jakožto hlavní národní sponzor je společnost Hyundai Hellas oprávněna využívat oficiálního maskota a logo olympijských her v Athénách ve svých reklamách a propagaci. PROŽIJTE LETNÍ OLYMPIJSKÉ HRY 2004 S HYUNDAI Aktivity Jízda zdarma s Hyundai Hyundai Land ve sponzorském parku Water Plaza Koncepce Jízda zdarma s Hyundai Hyundai "vás zaveze" na většinu zajímavých míst na athénské Olympijské trase a přinese vám atmosféru multikulturní oslavy. Hyundai vytvoří mobilní zábavný program ve značkových autobusech v barvách Hyundai, které nabídnou: Dopravu pro národní a mezinárodní olympijské hosty zdarma na jednotlivá olympijská sportoviště a zpět Živou zábavu Turistické informace Speciální značkové autobusové zastávky Hyundai Jak autobusové zastávky, tak autobusy samotné budou působit jako mocná mobilní venkovní reklama, která, díky své povaze, vynikne nad změtí ostatních reklam. Hyundai Land ve Water Plaza Water Plaza bude situována na Esplanadě (obrovském pěším mostu na nábřeží Faliron). Jde o areál trojúhelníkového tvaru, postavený ATHOCem pro pobavení veřejnosti, poskytnutý exkluzivně olympijským sponzorům. Hyundai Land bude zahrnovat prvky zábavy a pohostinství a představí veřejnosti nejnovější model společnosti Hyundai, Tucson. Mezi události odehrávající se v Hyundai Land bude patřit: Vystavení nového TUCSONu Distribuce propagačních brožur Interaktivní hry/ dárky od HYUNDAI Fotografie s Athenou a Phevosem (olympijskými maskoty) Živá vystoupení hudebních skupin Hlavním cílem Hyundai Landu je vytvořit zábavnou atmosféru umožňující návštěvníkům dozvědět se více o Hyundai. Hlavními výhodami této propagace jsou následující: Hyundai se dostane mezi čtyři největší vysokoprofilové sponzory, tj. Coca Cola, OTE (telekomunikace), ALPHA BANK a SAMSUNG Očekávaný velký pěší provoz díky tomu, že Water Plaza bude střediskem ATHOCu pro veřejnou zábavu Popis míst konání Jízda zdarma s Hyundai Čtyři tradiční anglické dvoupatrové autobusy s otevřenou střechou budou označeny logy a barvami Hyundai. Tyto autobusy budou jezdit po speciálních kyvadlových trasách po olympijských cestách a hlavních athénských zajímavostí. Tak budou podporovat slavnostní atmosféru a nadšení z olympijských her. (viz připojené soubory "Autobus" a "Trasa"). Autobusy budou v provozu od 12 do 24 hodin. Jízdné bude zdarma. Ve dne bude se na horním patře autobusů bude odehrávat živá multikulturní zábava (hudební skupiny). Autobusové zastávky Autobusy budou zastavovat na deseti označených autobusových zastávkách Hyundai a u čtyř zastoupení HYUNDAI. (viz přiložený soubor "Autobusová zastávka") Tyto autobusové zastávky budou značkové lehké stavby Hyundai s integrovanými informačními kiosky, které budou poskytovat zdarma informace k různým tématům, např. Trasa a jízdní řád Olympijského okruhu Hyundai Modely a prodejní místa Hyundai Časový rozvrh olympiády Mapa Athén, poloha olympijských sportovišť atd. Hyundai Land ve Water Plaza Hyundai Land se bude nacházet ve Water Plaza, postavené ATHOCem výhradně pro účely veřejné zábavy. Tato poloha představuje privilegium nabízené ATHOCem olympijským sponzorům, protože celý komplex je situován přímo vedle Esplanady, velkého pěšího mostu na nábřeží Faliron. Jde o organizovaný uzavřený areál s komplexní infrastrukturou, nabízející různé aktivity zaměřené na širokou veřejnost. Už na Esplanadě bude spousta cedulí a zvláštních nápisů všech sponzorů, ukazující cestu na Plazu. V samotném srdci Plazy je vybudován koncertní areál s kapacitou 6,000 osob, obklopený stány sponzorů. Za jevištěm budou velké cedule s logy sponzorů. Water Plaza bude v průběhu olympijských her hostit nejméně čtyři velké koncerty řeckých a zahraničních zpěváků či skupin, organizované ATHOCem. Zbylí tři sponzoři rovněž v průběhu her připravují kulturní akce. Stánky ostatních sponzorů budou mít interaktivní povahu a svým návštěvníkům nabídnou zábavu. Očekávaný denní počet návštěvníků činí 20 000, tj. celkem 340 000 v průběhu 17 dnů. Hyundai Land Hyundai Land bude otevřený prostor, přístupný ze všech stran. Jeho profil bude přátelský a bude vítat dospělé i děti do rodiny Hyundai. Jeho smyslem je deklarovat to, že HYUNDAI je jedním ze čtyř hlavních olympijských sponzorů. Implikované poselství naší přítomnosti, "my také", poskytne značce nenahraditelnou přidanou hodnotu. Hyundai Land představí poslední novinku modelové řady Hyundai, TUCSON, v působivém prostředí. Nabídne rovněž interaktivní hry zdarma a drobné výhry pro vítěze, centrální recepci, která bude rozdávat brožury, možnost vyfotografovat se s ATHENou a PHEVOSem, maskoty her, stejně jako místo, kde budou každý den vystupovat různé etnické hudební skupiny. Společnost Hyundai Motor Co., založená v roce 1967, se postupně rozrostla ve skupinu Hyundai Automotive Group, do níž patří i Kia Motors Corp. a více než dvě desítky dalších dceřinných a přidružených společností činných v automobilovém průmyslu. Společnost Hyundai Motor zaměstnává celosvětově téměř 50 000 lidí a v roce 2002 vykázala tržby ve výši 21,94 miliardy USD. Vozidla Hyundai jsou prodávána ve 166 zemích prostřednictvím 4 504 obchodních zastoupení a showroomů. Další informace o společnosti Hyundai Motor Co. a jejích produktech lze získat na Internetu na adrese http://www.hyundai-motor.com.
  • Tag : 2004, Tiskové zprávy

Pro další informace kontaktujte:

Mgr. Klára Elišáková
mobil: 702 283 983
e-mail: kels@medea.cz

copyright © 2018 PressWeb | Hyundai.cz