Hyundai Motor News

News

Hyundai, hodnocení úspěšného roku 2003 v České republice

03.08.2009
Tisková informace č. 37 ze dne 4. 12. 2003 Hyundai, hodnocení úspěšného roku 2003 v České republice Hyundai Motor CZ, oficiální distributor vozů a náhradních dílů značky Hyundai v České republice, dosáhl v roce 2003 značných prodejních úspěchů a získal mnohá ocenění. 2001 - začínáme Téměř ihned poté, co v dubnu roku 2001 převzala dovoz automobilů značky Hyundai do České republiky společnost Hyundai Motor CZ s.r.o., došlo k nárůstu prodejů vozů Hyundai. V tomto neúplném roce byl nárůst o 29,35% v kategorii osobních a lehkých užitkových vozů. To vše ještě při omezené nabídce modelů této značky. 2002 - zvyšování prodejů a image V roce 2002 tento trend pokračoval. Došlo opět k nárůstu prodejů, tentokrát o celých 95% v kategorii osobních a lehkých užitkových vozů v porovnání s rokem 2001. Dále byla rozšířena síť autorizovaných prodejců Hyundai, velmi se zvýšilo povědomí o značce (image) a zákazníci, stejně jako konkurence ji začali brát vážně. V roce 2002 si Hyundai na Českém trhu splnil sen a dosáhl poprvé umístění v první desítce mezi ostatními značkami na trhu. K tomuto úspěchu výrazně přispělo uvedení modelu Getz na trh, který se mimo jiné umístil v anketě Auto roku na vynikajícím 3. místě a skvělé prodejní výsledky vozu Santa Fe, který se stal bestsellerem v kategorii SUV/Off Road za rok 2002. 2003 - pozitivní trend pokračuje Leden V lednu letošního roku se značka Hyundai posunula o stupínek výš na žebříčku prodejů SDA a skončila na 8. místě. Únor V rámci pokračujícího trendu zvyšování povědomí o značce dochází k dalším změnám. V únoru byly spuštěny webové stránky (www.hyundaimotorcz.cz) s novým a modernizovaným designem, který slaví u zákazníků úspěch. Svými prodejními výsledky obhajuje Hyundai 8. místo na trhu. Březen V tomto měsíci, během Autosalonu v Ženevě, podepisuje mateřská firma Hyundai Motor Company smlouvu s UEFA o oficiálním partnerství pro Evropský fotbalový šampionát v Portugalsku v roce 2004. V České republice se konají dny otevřených dveří pro zákazníky, poprvé pod názvem "Dny splněných přání". V rámci těchto dnů se koná i soutěž o oblíbený vůz Getz. (Cenu získal pan Jiří Matoušek z Pardubic.) V rámci "Dnů splněných přání" je uveden k životu i nový firemní časopis NA CESTĚ, časopis o automobilech Hyundai a lidech kolem nich. V březnu také Hyundai Getz získává 1. místo v kategorii malých vozů v soutěži pořádané internetovým portálem Atlas.cz. Jedná se o první ocenění v tomto roce. Není možné zapomínat na novinky. První letošní se stal facelift vozu Hyundai Accent. Modernizace spočívá ve výrazně pozměněném designu karoserie, atraktivnějším a kvalitněji působícím interiérem, s jinak naladěnou řídící elektronikou motorů a s převody upravenými ve prospěch ekonomiky. To vše v kombinaci s tříletou zárukou bez omezení počtu ujetých kilometrů, bohatou výbavou a příznivou pořizovací cenou značně zvyšuje zájem českých motoristů o tento model. Novinek přichází více. Koncem měsíce byl zahájen prodej modelu Santa Fe s novým motorem se systémem VGT (přeplňovaným vznětovým motorem 2,0 CRDi), kde je však turbodmychadlo dvoulitru vybaveno proměnnou geometrií statoru. V závislosti na zatížení motoru dochází k natáčení takzvaných rozváděcích lopatek (VGT). Dochází tedy ke zvýšení výkonu a snížení spotřeby pohonných hmot. Došlo také k výrazné modernizaci pohonu všech 4 kol, zajišťující skvělé jízdní vlastnosti na silnici i v terénu. Duben Přichází na trh další faceliftovaný model. Tentokrát se jedná o luxusní limuzínu XG 3,5i V6. Model byl poprvé představen na ženevském autosalonu a cílem zlepšení je lépe vyhovět vkusu evropských zákazníků a splnit jejich požadavky na komfort a dynamiku. V dubnu slaví Hyundai Motor CZ na českém trhu své druhé narozeniny a to s úspěchem. Porovnání prodejních výsledků z dubna roku 2001 s výsledky dubna roku 2003, ukazují že se jedná o posun na žebříčku prodejů o celých 10 míst! K těmto výsledkům přispívají i nedávno uvedené inovované modely na trh ČR. A je tu další ocenění. "Zlatý štoček". První místo v soutěži pořádané unií vydavatelů o nejlepší reklamu publikovanou v periodickém tisku za rok 2002. Cena byla udělena za reklamní kampaň "Nový Hyundai Getz. Jako žádný jiný". Kampaň byla připravována ve spolupráci s reklamní agenturou Fabrika. Květen Aby novinek nebylo málo, přichází další. Pod heslem, že zlepšovat se dá i dokonalé je uveden na trh model Hyundai Coupe s novým motorem 2,0i CVVT (Countinously Variable Valve Timming) - technologie plynule proměnného časování ventilů. Výsledkem je zlepšení všech parametrů pohonné jednotky. Hyundai nezapomíná na své zákazníky a organizuje první Hyundai Off Road Day. Akce se koná v Milovicích, v bývalém vojenském prostoru, tedy v náročném terénu, přesně splňujícím podmínky pro zákazníky vozů Santa Fe a Terracan. Majitelé těchto vozů zde měli možnost zjistit co všechno jejich vůz dokáže. Účastníci jsou spokojení a již se těší na další ročník. Červen Měsíc, ve kterém se koná největší autosalon v zemi, Autosalon Brno. Hyundai zde vystavuje v nejprestižnější hale na ploše téměř 1.000 m2. Mezi vystavované exponáty patří i premiéra faceliftovaného vozu Elantra a závodní vůz Hyundai Accent WRC. Během Autosalonu se koná i vědomostní soutěž pro návštěvníky o vůz Hyundai Getz s názvem "Přijeďte do Brna vyhrát auto" pořádaná ve spolupráci s brněnskými veletrhy BVV. Po skončení Autosalonu je uvedena letošní pátá novinka, faceliftovaný vůz Hyudnai Elantra. Kromě designových změn interiéru i exteriéru se jedná i o nový motor 2,0i se systémem CVVT, který je také nabízen ve voze Coupe. Za červen získává Hyundai poprvé 7. místo na žebříčku SDA. Celkem bylo v tomto měsíci prodáno 573 osobních a lehkých užitkových vozů. Toto číslo ze zpětného pohledu na celý rok zůstane nejvyšším v letošním roce. Červenec Stále se něco děje. Hyundai Motor CZ, distributor v ČR získává na Konferenci distributorů cenu za Nejlepšího distributora Hyundai ve Střední a Východní Evropě za rok 2002. Tato cena byla udělena za vynikající prodejní výsledky, rozšíření a zkvalitnění prodejní sítě a výrazné zviditelnění značky na trhu v ČR. Hyundai dobře prodává i o prázdninách. Obsadil opět 7. místo na žebříčku a to i přesto, že většina potenciálních zákazníků se v tomto období věnuje jiným aktivitám. Srpen V srpnu se značka umísťuje poprvé na 6. místě. Sice jen v kategorii osobních vozů, ale i tak se jedná o velký úspěch. V kategorii osobní a lehkých užitkových vozů je opět na místě sedmém. Září Hyundai Motor CZ se stává generálním partnerem ankety vyhlášené BESIPem - Ministerstvem dopravy s cílem podpořit bezpečnost na našich silnicích "Řidič a Řidička roku 2003" a věnuje do soutěže 2 vozy Hyundai Getz se vznětovým motorem 1,5 CRDi. U příležitosti frankfurtského autosalonu je v německém Ruesselsheimu otevřeno nové Výzkumné a vývojové středisko Hyundai a centrála Hyundai Motor Europe. A znovu přichází "Dny splněných přání". Stejně jako na jaře jsou spojené s velmi zajímavou nabídkou akčních modelů pro zákazníky a rovněž i s již oblíbenou soutěží o vůz Hyundai Getz. (Vítězem je pan Vladislav Niedoba z Jablunkova.) Během Dnů splněných přání je uveden na trh velmi očekávaný model Getz se vznětovým motorem 1,5 CRDi, trumfové eso vytažené z rukávu. Hyundai participuje v soutěži OMV PUmPENDO a poskytuje do soutěže Hyudnai Santa Fe. Říjen Jedná se o druhý nejlepší prodejní měsíc v tomto roce. S počtem 572 prodaných vozů. 7. místo na žebříčku prodejů. Podíl na trhu za měsíc říjen se vyšplhal na 3,9%, což představuje nárůst o 58.9% v porovnání za stejné období roku 2002. Za leden až říjen bylo tedy celkem prodáno již 4.688 vozů značky Hyundai v ČR. V říjnu vychází další číslo časopisu pro zákazníky NA CESTĚ. Listopad Ve španělské Seville na Globální konferenci distributorů Hyundai získává Hyundai Motor CZ další ocenění. Je to opět cena pro Nejlepšího distributora ve Střední a Východní Evropě, tentokrát za rok 2003. Diplom přebírá osobně GŘ ing. Richard Kopečný. 2004 - co teprve přijde Značka Hyundai se bude i nadále snažit zvyšovat svou image, rozšiřovat svou prodejní a servisní síť a zlepšovat služby zákazníkům. Bude se i nadále snažit o zajímavé nabídky svých modelů za příznivé ceny a to v kombinaci s bohatou výbavou a dnes již tříletou zárukou bez omezení počtu ujetých kilometrů. Novinky, které se objeví na českém trhu, budou Hyundai Atos (premiéra tohoto vozu proběhla na autosalonu ve Frankfurtu 2003) a Hyundai Tucson (premiéra je očekávána na autosalonu v Detroitu v lednu 2004), vůz který bude patřit do kategorie SUV. Oba tyto modely budou uvedeny na trh v druhé polovině roku 2004. V průběhu roku 2004 budou také na trh uvedeny modernizované verze vozů Hyundai Trajet (MPV) a off road Hyundai Terracan. Závěr O značku Hyundai se na českém trhu mezi mnoha jinými starají: Richard Kopečný - Generální ředitel Zdeněk Fořt - Prodejní a marketingový ředitel Libor Kabelka - Finanční ředitel Antonín Jedlička - Technický ředitel Více informací k výše uvedeným informacím je možné nalézt na českých webových stránkách www.hyundaimotorcz.cz. Zprávy o dění týkající se značky Hyundai na světových trzích na adrese www.hyundai-motor.com (výběr zahraničních zpráv je obsažen i v překladu tiskové zprávy vydané k frankfurtskému autosalonu a lze jej nalézt na českých webových stránkách).   Mateřská firma Hyundai Motor Company byla založena v roce 1967. V dnešní době je rozšířena na Hyundai Automotive Group zahrnující Kia Motors Corp. Zaměstnává téměř 50.000 lidí na celém světě. Prodává ve 166 zemích světa prostřednictvím 4.504 dealerství. Má více než dva tucty svých přímých zastoupení a distributorů. V roce 2002 činil obrat firmy 21,94 miliard USD.
  • Tag : 2003, Tiskové zprávy

Pro další informace kontaktujte:

Mgr. Klára Elišáková
mobil: 702 283 983
e-mail: kels@medea.cz

copyright © 2018 PressWeb | Hyundai.cz