Hyundai Motor News

News

Nezávislá Hyundai Motor Company – na cestě k silné budoucnosti

14.01.2002
Nezávislá Hyundai Motor Company – na cestě k silné budoucnosti Podle vyjádření výzkumného institutu ´Korea Automotive Research Institute´ nezávislost na Hyundai Business Group výrazně posiluje potenciál Hyundai Motor Company (HMC). Dlouhodobé vyhlídky jsou nyní pro HMC spolu s Kia Motors a dalšími dceřinými společnostmi mimořádně pozitivní. Tak hodnotí soulský výzkumný institut budoucnost nezávislé skupiny Hyundai Motor Group. HMC nemá žádné vazby na bývalou mateřskou firmu. Podle sdělení institutu HMC úspěšně změnila organizační strukturu, zprůhlednila řízení společnosti a reorganizací financování zajistila pevnou základnu pro další růst společnosti. Rychlé osamostatnění Ve svém hodnocení institut ocenil, že oddělení HMC od Hyundai Business Group bylo dosaženo již v srpnu minulého roku, zatímco původně plánovaným termínem byl loňský prosinec. Institut vysoce hodnotí také strategickou alianci uzavřenou se společností Daimler Chrysler, která by měla přinést značné výhody. Institut dále poukázal na úspěšnou integraci společnosti Kia Motors a pozitivní změnu finančního výkonu společnosti – očekává se, že hospodaření za rok 2001 uzavře Kia Motors se ziskem 500 milionů USD. Snížení ukazatele vlastní zadluženosti HMC na 0,66 však podle hodnotící zprávy umožňovalo ještě výraznější posun. Díky společnému výzkumu a vývoji, snížení počtu platforem a sjednocením vývoje produktů s Daimler Chrysler se HMC rychle stává jedinou nadějí korejského automobilového průmyslu, uvádí studie. Navíc akvizicí automobilky Kia dosáhla Hyundai Motor Group takového objemu produkce, díky kterému je plně konkurenceschopná na globálním automobilovém trhu. Racionalizace dodavatelské sítě Společným úsilím se značkám Hyundai a Kia podařilo snížit počet dodavatelů z původních 600 zhruba na polovinu, což by mělo přinést výrazné finanční úspory. Ve strategickém spojení s Daimler Chrysler shledává institut další technologické výhody a stabilitu řízení, které značkám Hyundai a Kia dovolí pokračovat v nastartovaném rozvoji. Po finanční stránce hodnotí institut společnost jako silnou. Toto hodnocení podtrhuje odhad celkových kumulovaných ročních tržeb HMC ve výši 14,2 miliardy dolarů a čistého zisku přes 557 milionů dolarů. Úplné přerušení vazeb na Hyundai Business Group navíc vylučuje jakékoliv ohrožení HMC v oblasti finančního hospodaření.
  • Tag : 2002, Tiskové zprávy

Pro další informace kontaktujte:

Mgr. Klára Elišáková
mobil: 702 283 983
e-mail: kels@medea.cz

copyright © 2018 PressWeb | Hyundai.cz