Hyundai Motor News

News

Američtí spotřebitelé dali přednost modelu Hyundai Sonata 2002 před Toyotou Camry v tzv. brown-bag testu

03.08.2009
Tisková informace č. 6 ze dne 11. 3. 2002 Američtí spotřebitelé dali přednost modelu Hyundai Sonata 2002 před Toyotou Camry v tzv. brown-bag testu Na sklonku loňského roku proběhl v jižní Kalifornii zajímavý spotřebitelský test. Účastníci byli požádáni, aby provedli a vyhodnotili zkušební jízdu ve dvou oblíbených modelech sedanů střední velikosti – novém Hyundai Sonata 2002 a Toyotě Camry 2002. V tomto testu byla ovšem obě vozidla zamaskována. Byla odstraněna veškerá označení modelu a značky. V průběhu testu dohlíželi zástupci Autoklubu Spojených států (United States Auto Club, USAC) na to, aby označení identifikující model bylo buď odstraněno nebo zakryto a aby účastníci nemohli identifikovat testovaná vozidla. Vnějšek vozů byl obalen hnědým papírem, vytvářejícím pytel, po němž je test nazván. Z celkového počtu 528 účastníků uvedlo 67 %, že dávají přednost vozidlu Hyundai Sonata 2002. Jen 28 % upřednostňovalo Toyotu Camry a 4 % účastníků hodnotila obě vozidla rovnocenně. Výsledky hodnocení   Hyundai Sonata Toyota Camry nerozhodnuti Řízení 342 (64,7%) 151 (28,6%) 33 (6,25%) Výhled 267 (50,5%) 170 (32,3%) 89 (16,9%) Brzdy 280 (53,0%) 109 (20,6%) 133 (25,2%) Ergonomika 328 (62,1%) 142 (26,9%) 54 (10,2%) Ovládání 339 (64,2%) 150 (28,4%) 37 (7,0%) Celkem 354 (67,0%) 152 (28,8%) 22 (4,2%) Účastníci provedli krátké zkušební jízdy v obou automobilech. Potom byli požádáni, aby ohodnotili vozy v následujících parametrech: řízení, výhled z vozidla všemi směry, brzdy, ergonomické parametry a ovládání. Následně měli vybrat to auto, které považují za nejlepší. USAC teprve nedávno potvrdil tento tzv. test v pytli jako součást pravidelného programu zkoušek. Výkonný viceprezident pro zahraniční obchod firmy Hyundai, pan Byung-Ho-Sung, prohlásil, že výsledek dobře demonstroval, jak vypadá současná realita. „Tento výsledek je jasným důkazem, že současný design a kvalita vozů Hyundai umožňuje soutěžit s těmi nejlepšími světovými výrobci automobilů. Prokázalo se také, že naše výrobky jsou preferovány v situacích, kdy spotřebitelský úsudek není ovlivňován vnímáním rozdílu v image značek. Tyto výsledky budou dále stimulovat naše rostoucí tržby ve Spojených státech“, řekl dále pan Byung-Ho-Sung.
  • Tag : 2002, Tiskové zprávy

Pro další informace kontaktujte:

Mgr. Klára Elišáková
mobil: 702 283 983
e-mail: kels@medea.cz

copyright © 2018 PressWeb | Hyundai.cz