Hyundai Motor News

News

Hyundai letos plánuje zvýšit export, otevřít evropskou centrálu a nové středisko pro výzkum a vývoj

03.08.2009
Tisková informace č. 7 ze dne 18. 3. 2002 Hyundai letos plánuje zvýšit export, otevřít evropskou centrálu a nové středisko pro výzkum a vývoj Zvýšit prodej v západní Evropě o 7,8 procent hodlá v letošním roce společnost Hyundai Motor Company, a to navzdory skeptickým prognózám o celkovém propadu na trhu automobilů. Společnost plánuje prodat 275 tisíc vozů, což by jí mělo zajistit tržní podíl o velikosti 1,8 procent, uvedl automobilový server www.just-auto.com. Na konkurenčně vysoce náročný trh v USA Hyundai Motor Company letos vyveze 464 tisíc vozů, přičemž celkový exportní cíl je jeden milion aut. Pro srovnání v loňském roce bylo vyvezeno celkem 887 tisíc aut. Nejsilnějším exportním trhem jsou Spojené státy americké, které loni zaznamenaly nárůst prodeje o 26 sprocent. Následuje Indie s téměř 100 tisíci prodanými vozy, kde je Hyundai druhou nejsilnější značkou hned za domácí Maruti, dceřinou značkou Suzuki. V roce 2001 se celosvětově prodalo 1,6 milionu vozů Hyundai, což je o 4,7 procent více než v roce předešlém. Výrazný růst o 9 procent zaznamenal současně také domácí korejský trh, kde se prodalo 707 tisíc vozů. Loňský zisk ve výši 900 milionů dolarů meziročně vzrostl o 70 procent. V nejbližší době by Hyundai měl oznámit místo, kde bude stát jeho první montážní závod v USA. Očekává se také zahájení výstavby nové evropské centrály za 50 milionů euro a střediska pro výzkum a vývoj, které se má nacházet v severoněmeckém Russelsheimu a zaměstná více než 300 designérů a techniků.
  • Tag : 2002, Tiskové zprávy

Pro další informace kontaktujte:

Mgr. Klára Elišáková
mobil: 702 283 983
e-mail: kels@medea.cz

copyright © 2018 PressWeb | Hyundai.cz