Hyundai Motor News

News

Hyundai stoupá vzhůru

03.08.2009
Tisková informace č. 11 ze dne 19.06. 2002 Hyundai stoupá vzhůru   V květnu 8. pozice na žebříčku v České republice Hyundai Motor CZ prodal v květnu 338 vozů a dosáhl tak 2,3% podílu na českém trhu, tedy opět pozici v první desítce mezi všemi 34. značkami na našem trhu. V porovnání s loňským rokem, kdy za stejné období se Hyundai umístil na 16. místě se 154 prodanými vozy a podílem 0,97%, se tedy jedná o zvýšení prodejů o 120%. Dlouhodobější sledování, tedy leden až květen, také vykazuje výrazně lepší výsledky. V letošním roce Hyundai prodal již 1.247 vozů oproti loňským 657, čím bylo dosaženo meziročního nárůstu o 90% a zároveň třetího nejvýraznějšího zlepšení ze všech prodávaných značek. Tržní podíl byl zdvojnásoben z 0,9% na 1,8% ve stejném období. Model Santa Fé se dokonce dostal do čela segmentu SUV a Off Road. Výrazné posílení pozice značky Hyundai na českém trhu je výsledkem změny importéra, kterým je od dubna loňského roku společnost Hyundai Motor CZ a s tím související nové obchodní, marketingové a finanční strategie. Zvýšení prodejů v Jižní Koreji v květnu 2002 Hyundai Motor Company prodal 75.575 vozidel v květnu letošního roku na jihokorejském trhu. Jedná se o nárůst o 3,1% v porovnání s předchozím měsícem. V porovnání s květnem roku 2001, se jedná o nárůst o 18,1%. Export rovněž vzrostl o 3,1% proti dubnu, avšak oproti květnu 2001 zaznamenal pokles o 5,8%. Celkově tedy bylo exportováno 81.677 vozidel. Tento 3,1 % nárůst exportu v květnu byl dán hlavně stále se výrazně zvětšujícím prodejem vozů Santa Fé v Severní Americe a vzrůstajícím prodejem vozů Matrix v Evropě. Celkový jihokorejský prodej činí od ledna do května 338.684 vozidel. V porovnání se stejným obdobím loňského roku se jedná o nárůst o 20,1%, kdy bylo v loňském roce prodáno 282.096 vozidel. Rovněž export vykazuje zvýšení a to za stejné období +1,5%, kdy bylo exportováno 383.080 vozidel v porovnání s 377.488 vozidly za loňský rok. Velká vlna na jihokorejském trhu Dramatický nárůst na domácím trhu byl způsoben některými pozitivními faktory jako nízká úroková sazba, oživující se sentiment zákazníků, snížení speciální spotřební daně a také popularita velkých vozů, stejně jako vozidel pro volný čas (SUV). Rovněž rekordních čísel v prodejích zaznamenaly velké vozy jako typ XG, 6.578 prodaných vozů a Centennial, 1.639 prodaných vozů. Souhrn: Celosvětový prodej vozů Hyundai za květen 157.252, nárůst o 4,31% oproti květnu 2001. Celosvětový prodej vozů Hyundai za leden až květen 721.764, nárůst o 9,42% oproti leden až květen 2001. nahoru
  • Tag : 2002, Tiskové zprávy

Pro další informace kontaktujte:

Mgr. Klára Elišáková
mobil: 702 283 983
e-mail: kels@medea.cz

copyright © 2018 PressWeb | Hyundai.cz