Hyundai Motor News

News

Značka Hyundai vykázala za prvních šest měsíců roku 2010 impozantní růst

20.07.2010
Tisková zpráva č. 41 ze dne 20. 7. 2010 Nejlepší pololetní výsledek značky Hyundai v Evropě Hyundai na cestě ke splnění cíle vyššího tržního podílu V první polovině roku 2010 bylo v Evropě prodáno 191 338 osobních automobilů Hyundai, což je nejlepší pololetní výsledek, jehož automobilka Hyundai dosáhla od zahájení dovozu svých vozů do Evropy před více než 20 lety. Podle aktuálních statistik ACEA zvýšila značka Hyundai svůj prodej v porovnání s prvními šesti měsíci roku 2009 o 10,2 % a opětovně vykázala znatelně rychlejší růst než evropských trh, který v uvedeném období zaznamenal nárůst o 0,6 %. Vynikající výsledky značky Hyundai za první pololetí jí přinesly zvýšení podílu na evropském trhu na 2,6 %. Na mnoha klíčových trzích po celé Evropě, včetně Německa, největšího trhu v Evropě, je Hyundai nejprodávanější asijskou značkou. Velké oblibě v příslušných segmentech se i nadále těší vozidla modelových řad „i“. Prodej hatchbacků a kombi i30 z evropské výroby vzrostl o 41 % v porovnání s rokem 2009 a celkový odbyt v roce 2010 již překročil hranici 60 000 vozů. Malé vozy i20 navržené v Evropě dosáhly nárůstu prodeje o 40 % v porovnání s rokem 2009, zatímco nejmenší modelová řada i10 zaznamenala 3% zlepšení. Také nedávno uvedená novinka Hyundai ix35, kompaktní SUV segmentu C, přispěla k impozantním pololetním výsledkům, neboť během prvních čtyř měsíců od uvedení vozu na trh v březnu přijali dealeři od zákazníků více než 60 000 objednávek. Allan Rushforth, viceprezident společnosti Hyundai Motor Europe, k pozitivním výsledkům poznamenal: „Jsme velmi potěšeni dosavadním vývojem v letošním roce. Stanovili jsme si za cíl zachovat pozitivní vývoj z roku 2009, kdy vstoupily v platnost různé vládní pobídky. Ty nyní skončily a my máme radost, že pokračujeme v pozitivním růstu.“ „Uvedení modelu ix35 na trh v prvním čtvrtletí nám pomohlo odvrátit pokles poptávky, který postihl ostatní automobilky, a nyní máme skvělou výchozí pozici k tomu, abychom do konce roku dosáhli našeho cíle, mít podíl na trhu ve výši 2,75 %,“ pokračoval Rushforth. „Přestože evropský automobilový trh stojí před několika náročnými měsíci, hledíme jim vstříc s opatrným optimismem, protože brzy vstoupíme do období, v němž uvedeme na trh dosud největší počet nových produktů. Pro Evropu máme připraveno 10 nových modelů a derivátů, z nichž některé zamíří do segmentů, v nichž jsme nebyli dosud zastoupeni,“ zakončil svůj komentář Rushforth.
  • Tag : 2010, Tiskové zprávy

copyright © 2018 PressWeb | Hyundai.cz