Hyundai Motor News

News

Odpočítávání začátku mistrovství světa ve fotbale 2010 v Jižní Africe pokračuje

01.03.2010
Tisková zpráva č. 19 ze dne 2. 3. 2010 Necelých 100 dní do úvodního výkopu 11. června Dokonalá marketingová platforma pro ambiciózní mladou značku (Ženeva) Sponzorování fotbalu je pro Hyundai stěžejní součástí marketingové strategie a důležitým kanálem pro emotivně laděnou komunikaci s příznivci fotbalu. Prostřednictvím podpory nejpopulárnějšího sportu na světě si Hyundai hodlá vybudovat pověst dynamické automobilové značky. Hyundai proto bude i nadále intenzivně podporovat a prosazovat další vývoj této nádherné hry. Tak rozsáhlou mezinárodní akci, jako je mistrovství světa ve fotbale, lze úspěšně uspořádat pouze se skvěle fungující pozemní dopravou. Pro hladký průběh mistrovství světa ve fotbale 2010 v Jižní Africe je proto naprosto nepostradatelná flotila spolehlivých, bezpečných a komfortních vozidel. Hyundai se již osvědčil jako spolehlivý partner a dodavatel vozů na mnoha turnajích FIFA včetně mistrovství světa ve fotbale 2002 a 2006 a nyní opět využívá příležitost zajistit pozemní dopravu pro mistrovství světa ve fotbale 2010 v Jižní Africe. Na letošním turnaji budou mít funkcionáři FIFA, národní týmy, členové organizačního výboru, rozhodčí a zástupci tisku k dispozici 609 osobních vozů a minivanů Hyundai, které doplní flotila autobusů této značky. Poprvé v historii sponzorování mistrovství světa ve fotbale společností Hyundai poskytne korejská automobilka pro nadcházející turnaj FIFA vlastní luxusní autobusy Universe v provedeních s pravostranným řízením, které bylo vyrobena speciálně pro tuto příležitost. Autobusy Universe budou přepravovat 32 národních týmů a budou vyzdobeny národními barvami jednotlivých týmů včetně státních vlajek a vítězného sloganu ze soutěže „Be There with Hyundai“ (Buďte tam s Hyundai) organizované společností Hyundai. Společnost Hyundai naplánovala pro letošní turnaj různé propagační akce, zaměřené na zvyšování povědomí o značce Hyundai. Mezi ně patří: Fan Fest Po vzoru předešlých akcí Fan Fest během mistrovství světa ve fotbale 2002 a 2006 rozšíří Hyundai letos akce Fan Fest za hranice pořádající země do hlavních fotbalových center po celém světě pro potěšení fanoušků a ještě větší zviditelnění značky Hyundai. Miliony fanoušků ve velkých městech zemí, které postoupily na mistrovství světa, tak budou moci během turnaje společně sdílet své nadšení na akcích Hyundai Fan Fest. Buďte tam s Hyundai Od své premiéry během příprav na EURO 2004 si soutěž „Be There with Hyundai“ (BTWH; Buďte tam s Hyundai) vysloužila pověst jednoho z nejúspěšnějších marketingových programů, který vyvolal obrovský zájem médií. Akce BTWH se znovu uskuteční ve spolupráci s FIFA před mistrovstvím světa ve fotbale 2010. Účastníci soutěží v tvorbě sloganů pro svůj národní tým a vítězný slogan pak ozdobí autobusy jejich národního týmu. Tento doprovodný program využívá velkých emocí fotbalových fanoušků k dosažení patřičné publicity. Místní dovozci a dealeři, kteří se zúčastnili jeho přípravy a realizace, byli uchváceni výslednými efekty. Na tuto tradici naváže soutěž „Be There with Hyundai“ před mistrovstvím světa ve fotbale 2010 s aktivní marketingovou podporou ze strany jednotlivých dovozců. Slogany lze zasílat do soutěže prostřednictvím internetu na stránkách Hyundai FWC nebo jejich texty osobně předat značkovým dealerům. Cena Hyundai pro nejlepšího mladého hráče Cena Hyundai BYPA pro nejlepšího mladého hráče (Hyundai Best Young Player Award) ocení nejvýjimečnější výkony mladých fotbalistů na mistrovství světa ve fotbale. Toto prestižní ocenění pro hráče s věkem maximálně 21 let uděluje FIFA. Podrobné informace o něm naleznete na portálu www.FIFA.com. Od úvodního utkání v Johannesburgu budou moci fotbaloví fanoušci z celého světa tipovat na portálu FIFA.com jméno mladého fotbalisty, který zanechá svým výkonem na turnaji nejlepší dojem. Ocenění „Hyundai Best Young Player Award“ získá nejlepší mladý fotbalista podle hodnocení Technické skupiny FIFA složené z nejlepších fotbalových trenérů a analytiků. MS ve fotbale bývá tradičně začátkem mnoha skvělých kariér a na těchto turnajích pravidelně září dosud neznámí mladíci, z nichž se po skončení největší sportovní akce na světě stávají opravdové hvězdy světového formátu. Nezapomenutelný je působivý vstup brazilské fotbalové legendy Pelého na scénu v roce 1958, kdy se ve věku 17 let a 249 dní stal nejmladším hráčem, který vyhrál mistrovství světa ve fotbale, přičemž ve finálovém zápase 29. června 1958 vstřelil dva góly. Na portálu FIFA.com bude speciální sekce věnovaná mladým fotbalovým hvězdám minulosti i současnosti. V následujících měsících se v ní objeví nové informace a články o mladých hráčích, kteří se blýskli na předchozích mistrovstvích světa ve fotbale. Chybět nebudou ani zmínky o potenciálních výhercích tohoto ocenění v roce 2010. Na portálu FIFA.com, nejoblíbenějších internetových stránkách se sportovní tématikou, budou mít fanoušci až do zahájení mistrovství světa příležitost zhlédnout mladé hvězdy minulosti, jakými byli Franz Beckenbauer, Antonio Cabrini, Teofilo Cubillas, Michael Owen a Pelé, přímo v akci ve videoklipech z filmových a televizních archivů FIFA. Sean Kim, viceprezident společnosti Hyundai Motor Company, prohlásil: „Podporou této vzrušující ceny posílí Hyundai image své značky nejen jako silného sponzora mezinárodního fotbalu, ale i jako podporovatele mladých hráčů, z nichž se stanou fotbalové hvězdy budoucnosti.“ Sledování online prostřednictvím stránek fifaworldcup.hyundai.com Od 1. února jsou v provozu webové stránky Hyundai věnované mistrovství světa ve fotbale. Společnost Hyundai tím oficiálně zahájila své marketingové aktivity zaměřené na mistrovství světa. Pro návštěvníky těchto stránek jsou připraveny soutěže a podrobné informace o mistrovství světa ve fotbale 2010 v Jižní Africe. Hyundai připravil celou řadu propagačních akcí na internetu i mimo něj. Zájemci tak mohou mimo jiné vyhrát vstupenky, volit nejlepšího mladého hráče nebo hrát hry. Hyundai má již odkaz na oficiálních stránkách mistrovství světa ve fotbale 2010 v Jižní Africe ( www.FIFA.com ), který uživatele přivede na stránky soutěže o nejlepší slogan「Be There with Hyundai」. Je to první přímý odkaz na stránky sponzora věnované marketingovým aktivitám v souvislosti s mistrovstvím světa. Kromě internetových marketingových aktivit vystaví Hyundai některé své špičkové vozy včetně zcela nové Sonaty a Tucsonu ix (v některých regionech ix35) na příslušných stadionech během zápasů. Mezi další propagační akce patří například soutěž, jejíž vítěz se stane „Fanouškem zápasu“. Společnost Hyundai je přesvědčena, že její marketingové aktivity na podporu mistrovství světa ve fotbale vytvoří synergické efekty, které zlepší image značky a naváží tak na úspěšné sponzorování mistrovství světa ve fotbale 2006 v Německu, jehož výsledky odpovídají podle propočtů ekvivalentu reklamních výdajů ve výši 3 bilionů wonů (cca 50 miliard Kč). Hyundai patří mezi největší podporovatele světového fotbalu. Hyundai byl oficiálním sponzorem mistrovství světa ve fotbale 2002 v Koreji a Japonsku, mistrovství světa ve fotbale 2006 v Německu a mnoha dalších turnajů FIFA. Společnost Hyundai prodloužila s FIFA smlouvu o strategickém sponzorství i na mistrovství světa ve fotbale 2010 a 2014. Smlouva zajišťuje společnosti Hyundai Motor práva hlavního sponzora pro všechny akce FIFA včetně práv na používání svého loga, emblémů a reklamních displejů na stadionech. Internetové stránky fifaworldcup.hyundai.com budou přístupné po celou dobu trvání mistrovství světa ve fotbale 2010. Fanoušek zápasu „Fanoušek zápasu“ je exkluzivním programem Hyundai pro mistrovství světa ve fotbale, který si klade za cíl podporovat fotbalové nadšení vyhlašováním nejpozoruhodnějších fanoušků v místě konání zápasu. Fanoušek s nejbarevnějším a nejbláznivějším kostýmem bude divákům představen na obrovské obrazovce v poločase každého z 38 zápasů Hyundai. Všech 38 vítězných „Fanoušků zápasu“ bude automaticky zařazeno do soutěže „Fanoušek turnaje“ na portálu FIFA.com. Vítěz soutěže „Fanoušek turnaje“ získá hodnotnou cenu. Goodwill Ball Road Show Vlajkovou lodí propagačních akcí společnosti Hyundai v rámci podpory fotbalu je od svého uvedení na mistrovství Evropy ve fotbale EURO 2000 tzv. Hyundai Goodwill Ball Road Show. Hyundai pošesté v řadě podnítí vášeň fotbalových fanoušků po celém světě obrovskými míči na národních road show, které zavítají do velkých měst. Je to setkání fanoušků s fotbalovými hvězdami, při němž se míče podepisují, a přeje se úspěch příslušným národním týmům. Po průjezdu celou zemí se obrovské míče vydají na cestu do Jižní Afriky, kde budou vystaveny na prostranstvích před stadiony. Historie spolupráce společnosti Hyundai s FIFA Spolupráce společnosti Hyundai s FIFA započala v roce 1999, kdy byla podepsána smlouva o sponzorování 13 turnajů FIFA včetně mistrovství světa ve fotbale 2002 v Koreji a Japonsku. Tato smlouva byla následně prodloužena na mistrovství světa 2006 v Německu a 2010 v Jižní Africe. Na základě úspěšné spolupráce byla v roce 2005 podepsána dohoda o dlouhodobé spolupráci až do roku 2014. Hyundai se tak zařadil jako „Oficiální automobilový partner FIFA“ mezi šestici nejvýznamnějších „Partnerů FIFA“. Tato dohoda zahrnuje veškerá práva týkající se všech turnajů FIFA včetně mistrovství světa ve fotbale žen, mistrovství světa ve fotbale do 20 let, mistrovství světa ve fotbale do 17 let, mistrovství světa v plážovém fotbale, herního turnaje FIFA Interactive World Cup, mistrovství světa ve fotbale žen do 20 let, mistrovství světa ve futsalu, konfederačního poháru FIFA, mistrovství světa ve fotbale klubů a mistrovství světa ve fotbale 2010 v Jižní Africe a 2014 v Brazílii. Jako oficiální automobilový partner mistrovství světa ve fotbale 2010 v Jižní Africe vítá Hyundai fotbalové fanoušky z celého světa, kteří si chtějí užít největší sportovní podívané na světě, a těší se na další úspěšné mistrovství světa ve fotbale.
  • Tag : 2010, Tiskové zprávy

copyright © 2018 PressWeb | Hyundai.cz