Hyundai Motor News

News

Zcela nový ix35 získá pro značku Hyundai tisíce nových zákazníků

28.02.2010
Tisková zpráva č. 13 ze dne 2. 3. 2010 (Ženeva) Hyundai ix35 přichází na trh jako nástupce úspěšného modelu Tucson. Vyznačuje se novým vzhledem a špičkovou úrovní techniky tak, aby uspokojil rozmanité požadavky evropských motoristů a jejich rodin s aktivním životním stylem. Kromě elegantnějšího designu, většího vnitřního prostoru, bohatší výbavy a inovativních technických prvků nabízí tato novinka evropským zákazníkům nízkou spotřebu paliva s minimálními emisemi, zlepšuje ekologickou bilanci vozů SUV a demonstruje snahu společnosti Hyundai o ochranu životního prostředí. Důkazem kvality a spolehlivosti produktů společnosti Hyundai, je nový model ix35, který jako první vůz této značky, přichází s novým záručním paketem „Triple5“. Ten je tvořen vylepšenou pětiletou zárukou na celý vůz, bez omezení počtu ujetých kilometrů, pětiletou asistenční službou a každoročními preventivními servisními prohlídkami po dobu prvních pěti let stáří vozidla. Zcela nový vzhled modelu ix35 si s prvky sportovního kupé a atletickou postavou, zachovává i v pětimístném interiéru vysokou úroveň komfortu a praktičnosti, kterou dokumentuje větší prostor pro hlavu a nohy a výrazně větší objem zavazadlového prostoru. Nový ix35 je delší, širší a nižší než Tucson (o 85 mm, 20 mm a 20 mm) a jeho rozvor byl prodloužen o 10 mm na 2640 mm. Nejnovější SUV značky Hyundai se vyznačuje kompaktností, když svým půdorysem odpovídá mnohým hatchbackům segmentu C. Díky tomu dokáže oslovit nejširší vrstvy zákazníků, a to i mimo zájemce o běžný segment kompaktních SUV. Navzdory dopadům současného globálního ekonomického útlumu očekává společnost Hyundai během následujících pěti let, v důsledku přechodu zákazníků k menším vozům nebo jejich většímu důrazu na využívání volného času, každoroční růst evropského segmentu C-SUV o téměř 10 procent. „Zákaznické průzkumy s modelem ix35 v Evropě přinesly nesmírně pozitivní reakce,“ poznamenává Allan Rushforth, viceprezident společnosti Hyundai Motor Europe. „Představení modelu ix35 je pro Hyundai enormně důležitou událostí. Na vrcholu své slávy tvořil Tucson 20 % našeho odbytu v Evropě a my jsme přesvědčeni o tom, že naše zcela nové SUV, které je naprosto odlišné od svého předchůdce, udělá vynikající dojem na všechny loajální majitele vozů Tucson a zároveň přivede k naší značce tisíce nových zákazníků. Naše prodejní cíle pro ix35 jsou ambiciózní a zároveň dosažitelné: do roku 2011 chceme v Evropě prodávat 50 000 těchto vozů.“ Hyundai učinil odvážný krok k dalšímu posílení své pozice v segmentu SUV Hyundai se v uplynulých 10 letech pravidelně umisťoval mezi nejlepšími pěti značkami v evropských prodejních statistikách segmentu SUV. V roce 2000 držel Hyundai na evropském trhu SUV podíl 5,6 % a tehdejší představení modelové řady Santa Fe s pohonem předních nebo všech kol zanechalo na trhu výrazné stopy. Do roku 2002 vzrostl podíl značky Hyundai na pozoruhodných 18 % díky velmi silné produktové řadě a její rostoucí akceptaci ze strany zákazníků. Hyundai představil od té doby další úspěšná SUV, např. Tucson nebo druhou generaci Santa Fe, a obě tyto modelové řady hrály hlavní roli v dalším upevňování pozice značky v této části trhu. Přitažlivý design, vynikající provozní vlastnosti a dobrý poměr mezi výkonem a cenou přispěly ke zvýšení povědomí zákazníků o značce. Oba modely zároveň získaly pro sebe velkou část příslušných segmentů. Tucson patří mezi desítku nejprodávanějších SUV v segmentu C od svého uvedení na trh v roce 2004. V jeho nejlepším roce se v Evropě prodalo 63 000 těchto vozů, což znamenalo neuvěřitelný 20% podíl na celkovém odbytu v tomto segmentu. Kvality vozů Hyundai v tomto segmentu jsou všeobecně velmi uznávané. Korejská automobilka se nyní připravuje na změnu v potřebách a požadavcích zákazníků, kterou očekává během následujícího desetiletí. V uplynulých letech se poptávka po vozech SUV posunula od výkonných a drahých SUV ve prospěch hospodárnějších modelů, které si zachovávají svou praktičnost. Zákazníci ovšem stále hledají při výběru svého vozidla silnou osobnost, styl a originalitu. Hyundai na tyto změny v poptávce odpovídá zcela novým přístupem k automobilovému designu a použitím inovativní techniky v oblasti pohonu. Výsledkem bude ještě přitažlivější výrobní řada vozidel se sníženou spotřebou paliva a lepšími ekologickými vlastnostmi. Design, vývoj a výroba v Evropě Nový ix35 získal svůj elegantní vzhled a inovativní konstrukci ve výzkumném a vývojovém středisku Hyundai v Rüsselsheimu. Na první pohled zaujme novým designérským jazykem „fluidního tvarování“, který mohla veřejnost poprvé obdivovat na konceptu ix-onic v roce 2009, jehož ztvárnění v sobě spojuje tři důležité atributy: eleganci, odvahu a dynamiku. V případě sériového modelu ix35 je elegance vyjádřena zakřivenými osobitými liniemi a rozvážným postojem. Odvaha pramení z jedinečných a agresivních linií na bocích, smělých detailů a robustních hliníkových kol. Dynamiku odráží nízký profil ix35 a plynule integrovaný zadní spoiler. V celkovém řešení vozu ix35 zdůrazňuje tyto tři atributy šestiúhelníková přední maska chladiče, která se stane nezaměnitelným znakem a klíčovým vizuálním prvkem nové rodinné podoby evropských modelů Hyundai. Koncepce fluidního designu pokračuje rovněž v interiéru, v jehož čistém stylu se odráží dynamika exteriéru. Evropští designéři značky Hyundai navrhli interiér, který je především prostornější, takže si v něm cestující mohou užívat skvělého komfortu díky většímu prostoru pro nohy a hlavu. Větší velkorysostí oplývají rovněž rozměry zavazadlového prostoru a rozsah nabízené výbavy. Maximální přitažlivost pro „staré“ a nové zákazníky Nový ix35 z evropské produkce se bude prodávat se čtyřmi motory (dvěma zážehovými a dvěma vznětovými s rozpětím výkonů od 84,5 kW (115 k) do 135 kW (184 k), mechanickými a samočinnými převodovkami a pohonem předních nebo všech kol. Hyundai bude vyrábět celkem devět různých verzí ix35, nicméně s ohledem na místní požadavky a preference nemusí být tato modelová řada zastoupena na jednotlivých evropských trzích v plném obsazení. Tři z uvedených motorů jsou nové konstrukce – vznětové jednotky R 2.0 a U2 1.7 a oblíbený zážehový motor Hyundai 1.6 Gamma ve verzi GDI. Pro menší zážehové a vznětové motory se bude dodávat systém ISG (Integrated Stop & Go) pro snížení spotřeby paliva, zatímco na některých trzích bude k dispozici dvoulitrový turbodiesel v provedení s výkonem sníženým na 100 kW (136 k). Všechny modely ix35 se mohou pochlubit optimalizovanou spotřebou paliva a sníženými emisemi díky novému systému řízení alternátoru (redukuje zatížení motoru), funkci podporující hospodárný styl jízdy, zadnímu spoileru, který snižuje aerodynamický odpor vzduchu, a pneumatikám s nízkým valivým odporem a směsí s obsahem siliky. Modely ix35 vybavené systémem ISG dosahují nízkých hodnot emisí CO2 ve výši jen 139 g/km (1.7 CRDi), resp. 149 g/km (1.6 GDI). V porovnání s dosavadními modely Tucson doznaly veškeré varianty nové řady ix35 výrazného zlepšení. Modelová řada ix35 byla sestavena s cílem uspokojit co nejširší skupinu zákazníků, a proto ji budou tvořit čtyři úrovně výbavy (pro porovnání: Tucson nabízel dvě), zvané Classic, Comfort, Style a Premium. Zákazníci budou mít na výběr devět barev karoserie a tři barvy interiéru. Pro tři nejvyšší stupně výbavy bude možné na přání objednat kožené čalounění interiéru. Příspěvek k větší bezpečnosti Mezi nové prvky aktivní bezpečnosti dodávané ve většině zemí jako součást sériové výbavy patří stabilizační systém ESP (Electronic Stability Program), nový senzor převrácení (v případě potřeby aktivuje boční a hlavové airbagy a předpínače bezpečnostních pásů), asistent rozjezdu do kopce HSA (Hillstart Assist Control), který zabraňuje samovolnému pohybu vozidla při rozjezdu do svahu, a asistent pro jízdu ze svahu DBC (Downhill Brake Control), jehož úkolem je udržovat velmi nízkou rychlost jízdy z prudkého kopce. Pro všechny modely se na přání dodává nová zadní bezpečnostní kamera, která účinně předchází nehodám při couvání. Kamera uložená v zadním výklopném víku se zapíná při zařazeném zpětném chodu a její obraz se přenáší na barevný displej LCD integrovaný do vnitřního zpětného zrcátka. Nová řada ix35 se objeví v celoevropské síti 2350 prodejců Hyundai během jara. Společně s modernizovaným modelem Santa Fe přispěje ix35 k posílení pozice automobilky Hyundai mezi nejoblíbenějšími pěti značkami vozů SUV v Evropě a výrazně tak podpoří růst odbytu, zlepšení povědomí o značce a zvýšení tržního podílu.  
  • Tag : 2010, Tiskové zprávy

copyright © 2018 PressWeb | Hyundai.cz