Hyundai Motor News

News

3. místo pro Hyundai Motor Czech

14.09.2009
Tisková zpráva č. 31 ze dne 10. 9. 2009 Hyundai v ČR dosáhl 3. místo v srpnových prodejích Navýšení prodejů srpen ´08 vs. srpen ´09 o 86,4% Model i30 v segmentu C jen o dva vozy na 2. místě (Praha 10.9.2009) Hyundai Motor Czech, oficiální dovozce automobilů Hyundai do ČR si v měsíci srpnu vedl velice dobře. S počtem 781 registrovaných osobních vozů za tento měsíc obsadil 3. místo mezi konkurenčními dováženými značkami. Podílem na trhu dosáhl Hyundai na 6,4%, což představuje nárůst o 2,4%. Oproti loňskému srpnu se letošní prodeje vyhouply o vynikajících 86,4%! Mezi prvními 15ti nejlepšími značkami na trhu těchto 86,4% představuje vůbec největší nárůst v počtu registrovaných osobních vozů. V jednotlivých segmentech se značce Hyundai dařilo také. V segmentu C skončil Hyundai i30 na 2. místě a to jen o 2 vozy za modelem na místě prvním. V B segmentu pak model Hyundai i20 obsadil 5. místo mezi konkurenčními značkami resp. 4. místo mezi dováženými konkurenčními vozy. Rovněž nejmenší segment A má na 3. místě zástupce Hyundai a tím se stal model i10. Všechny zde jmenované modely výrazně přispěly k celkovému umístění značky Hyundai v měsíci srpnu na medailovém 3. místě. „S tímto dosaženým výsledkem jsme spokojeni, přesto je naším plánem do budoucna prodeje značky Hyundai v ČR stále zvyšovat a tím dosáhnout námi vytyčeného cíle stát se v roce 2012 nejlepší dováženou značkou na českém trhu“ dodal Zdeněk Fořt, generální ředitel, Hyundai Motor Czech. Na otázku jak bylo tohoto výsledku dosaženo dodal: „Jednou z našich komunikačních a marketingových kampaní v uplynulém období byla i kampaň „Prezident schválil šrotovné“ kterou jsme, dle pravidel v okolních zemích, rozjeli na podporu ekologie v ČR a která zaznamenala u našich zákazníků velký úspěch.“
  • Tag : 2009, Tiskové zprávy

copyright © 2018 PressWeb | Hyundai.cz