Hyundai Motor News

News

Nový Hyundai ix35

10.09.2009
Tisková zpráva č. 30 ze dne 09. 9. 2009 Hyundai představí na Frankfurtském autosalonu nové SUV pro Evropu Hyundai posílí svou pozici jedné z nejprodávanějších značek v evropském segmentu vozů SUV, neboť již příští týden představí na autosalonu ve Frankfurtu zcela nový přírůstek ve své modelové řadě SUV. Nový ix35 vstoupí do segmentu C, kde nahradí velmi úspěšný typ Tucson. Světová premiéra novinky se uskuteční na Frankfurtském autosalonu dne 15. září 2009. Vedle ix35 bude ve Frankfurtu uveden rovněž výrazně modernizovaný typ Santa Fe, který těží z široké škály technických a kosmetických změn s cílem vylepšit jízdní vlastnosti a získat ještě výhodnější pozici vůči konkurenčním SUV v segmentu D. Debutanti se objeví u autorizovaných prodejců na jaře roku 2010 a obohatí nabídku značky Hyundai v kategorii vozů SUV. Značka Hyundai patřila v Evropě po celé uplynulé desetiletí mezi pět nejúspěšnějších značek v prodejních statistikách segmentu SUV. Přesvědčivá nabídka produktů a vysoká úroveň loajality zákazníků zvýšila podíl společnosti Hyundai na evropském trhu SUV z 5,6 % v roce 2000 na více než 18 % v roce 2002. Od té doby si Hyundai trvale udržuje silnou pozici v tomto segmentu trhu, a to zejména v oblíbeném a rostoucím segmentu C. Tucson je v první desítce nejprodávanějších SUV ve svém segmentu od roku 2004. V nejúspěšnějším roce se v Evropě prodalo 63 000 těchto vozů, což znamenalo více než 20% podíl na celkovém objemu prodeje v této třídě. Santa Fe, větší sourozenec Tucsonu, dosáhl podobně velkých úspěchů. V nejlepším roce se prodalo 62 000 těchto vozů s tržním podílem 16 %. Také Santa Fe se drží v Top 10 prodejní hitparády tohoto segmentu od roku 2004. „Vozy SUV byly po mnoho let základním kamenem našeho úspěchu a přispěly ke zvýšení povědomí o značce Hyundai v Evropě,“ říká Allan Rushforth, viceprezident společnosti Hyundai Motor Europe. „Zvlášť s modelem Tucson jsme prokázali své schopnosti vyrábět SUV, která nejenže splňují očekávání zákazníků, ale také pomáhají formovat celé kategorie automobilů.“ Rushforth dále dodává: „S představením nového ix35 chceme navázat na tuto silnou tradici a využít rostoucí tržní poptávky po kompaktních SUV. Hospodárný model zaměřený na evropské zákazníky doplní v nově vytvořené paletě vozů SUV modelovou řadu ix55 a modernizovaný Santa Fe, a podpoří tím výrazný nárůst podílu na trhu, jehož jsme dosáhli v letošním roce.“ Model ix35 představuje výrazný krok vpřed pro značku Hyundai v Evropě. Je to první SUV, jehož design a konstrukce jsou dílem evropského designérského a technického střediska ve Frankfurtu. Novinka ztělesňuje nový designérský jazyk značky Hyundai označovaný termínem „fluidní socha“ a přebírá hodně prvků z odvážného radikálního designu koncepční studie ix-onic, která byla představena na letošním autosalonu v Ženevě. Modernizace vozů Santa Fe zahrnuje vylepšení pohonného ústrojí, řízení a podvozku. Ve spojení s nedávno uvedeným vznětovým motorem s kódovým označením „R“ vznikl díky těmto úpravám vyvážený a vytříbený model, který vyhoví všem požadavkům na jízdu po silnicích i v terénu.
  • Tag : 2009, Tiskové zprávy

copyright © 2018 PressWeb | Hyundai.cz