Hyundai Motor News

News

Hyundai i30 v Evropě

12.06.2009
Tisková informace č. 11 ze dne 12. 6. 2009 Odbyt vozů Hyundai i30 v roce 2009 vzrostl o více než 10% Prodej rodinných automobilů Hyundai i30 nadále vzdoruje všeobecnému trendu klesající ekonomiky, když během prvních pěti měsíců roku 2009 zaznamenal počet registrací tohoto typu v Evropě nárůst o 10,2% v porovnání se stejným obdobím minulého roku. Díky rostoucí poptávce po vozech i30 v obou karosářských provedeních hatchback a kombi (cw) bylo evropským zákazníkům předáno od začátku ledna do konce května 2009 více než 33 500 těchto vozů. Celkový počet v Evropě prodaných vozů i30 od jejich uvedení na trh před necelými dvěma roky již přesáhl hranici 120 000 vozů. Je to tedy v Evropě historicky nejprodávanější vůz segmentu C značky Hyundai. „Prodejní úspěchy modelové řady i30 odporující současnému negativnímu vývoji celkového trhu jsou výsledkem strategie firmy Hyundai vyvíjet vozy, které vyhovují specifickým potřebám evropských spotřebitelů,“ poznamenal Allan Rushforth, viceprezident společnosti Hyundai Motor Europe. „S typem i30 jsme vytvořili velmi moderní vůz s elegantním designem, bohatou výbavou a evropským naladěním podvozku.“ „Ještě důležitější je ovšem skutečnost, že i30 nabízí vysokou kvalitu a skvělou spolehlivost za velmi příznivou cenu, čímž se více než vyrovná i nejlepším konkurentům v nejnáročnějším segmentu evropského trhu. Díky této kombinaci atraktivních vlastností je i30 dokonalým ztělesněním našeho reklamního sloganu ‘True Quality Matters’ (Záleží na skutečné kvalitě),“ doplnil Rushforth. Klíčovým prvkem zvyšujícím přitažlivost vozů i30 je nabídka ultramoderních, výkonných a čistých vznětových motorů. Obzvlášť oblíbená je nová jednotka 1.6 CRDi, která poskytuje největší výkon 85 kW/116 k. Emise CO2 tohoto motoru ve výši jen 110 g/km staví vozy i30 na přední pozice ve své třídě a jejich majitelům přináší v mnoha zemích zvýhodněné daňové sazby. Atraktivitu modelové řady i30 dále podporuje uvedení modelu i30 Stop&Go (více na: http://www.hyundai.cz/…akt_0908.php ), což je první představitel nové generace vozů Hyundai vyvíjené v rámci ekologické iniciativy Blue DriveTM. Tento model prodávaný po celé Evropě je vybaven inovativním systémem ISG (Integrated Stop and Go), který snižuje spotřebu paliva o 7% v oficiálním kombinovaném cyklu a emise CO2 o 10g/km. Technologie ISG je ideální pro jízdy v hustém městském provozu, kde je často nutné zastavovat a znovu se rozjíždět. Tento důmyslný systém automaticky vypíná motor u stojícího vozu a bez prodlevy jej spustí, jakmile si řidič přeje opět se rozjet. Testy ukázaly, že v nadměrně váznoucím provozu dosahuje pokles emisí až 15%. Hyundai je jediným velkosériovým výrobcem automobilů, jemuž se za prvních pět měsíců roku 2009 podařilo výrazně zvýšit svůj tržní podíl v Evropě. Hyundai předpokládá, že prodejní úspěchy této značky budou pokračovat i v průběhu celého roku, neboť díky novému výrobnímu závodu v Nošovicích v České republice dokáže zákazníkům zaručit rychlé dodávky všech modelů řady i30. Fotografie modelu Hyundai i30 Stop&Go, který měl českou výstavní premiéru na brněnském Autosalonu (6.6.2009)
  • Tag : 2009, Tiskové zprávy

copyright © 2018 PressWeb | Hyundai.cz