Hyundai Motor News

News

Hyundai je nejlepší neprémiovou značkou

24.06.2009
Tisková informace č. 14 ze dne 24. 6. 2009 V hodnocení počáteční kvality společnosti J.D. Power and Associates je Hyundai nejlepší neprémiovou značkou Hyundai Elantra je vozem s nejlepší počáteční kvalitou ve svém segmentu FOUNTAIN VALLEY (Kalifornie/USA) – Společnost J.D. Power and Associates v těchto dnech oznámila, že Hyundai je v roce 2009 nejlepší neprémiovou značkou v hodnocení počáteční kvality IQS (Initial Quality StudySM) a obsadila čtvrté místo mezi všemi značkami. Majitelé automobilů Hyundai měli se svými vozy méně problémů, než majitelé kterékoli jiné značky osobních automobilů, pikapů, minivanů a vozů SUV. Kromě skvělého celkového výsledku značky Hyundai získaly vozy Hyundai Elantra cenu za nejlepší počáteční kvalitu v segmentu kompaktních vozů. Zcela nový Hyundai Genesis dosáhl výrazně nadprůměrného hodnocení mezi prémiovými vozy střední velikosti. Letos je to během uplynulých čtyř let podruhé, co se značka Hyundai umístila na prvním místě mezi neprémiovými značkami a v první čtveřici všech hodnocených značek. Stejného výsledku dosáhla již v roce 2006. Mezi letošní úspěchy patří rovněž špičkové umístění vozů Hyundai Elantra v kompaktním segmentu a druhé místo vozů Hyundai Accent ve vysoce konkurenčním segmentu malých vozů. V rámci studie IQS je vyhodnocováno 228 položek, včetně celkových jízdních vlastností, motoru a převodovky i široké škály konstrukčních a provozních problémů a poruch, jak o nich informovali zpracovatele hodnocení majitelé vozidel. „Skutečnost, že jsme znovu překonali všechny naše konkurenty, je odrazem skvělé práce všech členů týmu Hyundai,“ prohlásil John Krafcik, prezident a výkonný ředitel americké pobočky společnosti Hyundai. „Obzvlášť nás potěšilo vynikající uvedení modelu Genesis na trh. Tento nositel titulu Severoamerický vůz roku předčil řadu luxusních konkurentů. Jsme také nadšeni z toho, jak dobře si vedly hospodárné modely Elantra a Accent.“ Popis k fotografiím – výsledky ve studii J.D. Power 1. FOUNTAIN VALLEY, 22. června 2009 – Frank Ferrara (vlevo), výkonný viceprezident pro servis, a John Krafcik, úřadující prezident a výkonný ředitel společnosti Hyundai Motor America, převzali cenu J. D. Power and Associates pro vozy Hyundai Elantra, které dosáhly nejvyšší úrovně počáteční kvality v segmentu kompaktních vozů. 2. FOUNTAIN VALLEY, 22. června 2009 – John Krafcik (uprostřed), úřadující prezident a výkonný ředitel společnosti Hyundai Motor America, dnes převzal cenu J. D. Power and Associates pro vozy Hyundai Elantra, které dosáhly nejvyšší úrovně počáteční kvality v segmentu kompaktních vozů. Slavnostního předání ceny se zúčastnili také Terry Kourtum (vpravo), výkonný ředitel pro produktové poradenství, a Kris Tarbet (vlevo), ředitel J. D. Power and Associates pro automobilový sektor v USA. 3. FOUNTAIN VALLEY, 22. června 2009 – John Krafcik (uprostřed), úřadující prezident a výkonný ředitel společnosti Hyundai Motor America, Barry Ratzlaff (čtvrtý zleva), ředitel pro kvalitu, a Frank Ferrara (druhý zleva), výkonný viceprezident pro servis, přebírají cenu J. D. Power and Associates pro vozy Hyundai Elantra, které dosáhly nejvyšší úrovně počáteční kvality v segmentu kompaktních vozů. Slavnostního předání ceny se zúčastnili také Terry Kourtum (zcela vpravo), výkonný ředitel pro produktové poradenství, a Kris Tarbet (vlevo), ředitel J. D. Power and Associates pro automobilový sektor v USA. Několik stručných informací k hodnocení J.D. Power IQS 2009 Co znamená zkratka IQS? Zkratka IQS pochází z anglického „Initial Quality Study“. Jedná se tedy o podrobnou analýzu kvality nových vozů po 90 dnech provozu vozidla. Jakým způsobem jsou získávány výsledky? Majitelé a nájemci v rámci leasingu dostávali v období od února do května 2009 dotazníky, v nichž uvedli případné problémy se svými novými vozy. Jak jsou výsledky prezentovány? Výsledky se vyjadřují počtem problémů na 100 vozidel (PP100: problems-per-100 vehicles), o nichž se často hovoří také jako o „poruchách“. Studie zahrnuje porovnání kvality podle výrobce, výrobního závodu, modelu a platformy. Jak si letos vedla značka Hyundai? Hyundai je nejlépe umístěnou neprémiovou značkou v IQS s výsledkem 95 problémů na 100 vozidel a je na čtvrtém místě mezi všemi značkami (včetně prémiových) Značka Hyundai se umístila před Toyotou a Hondou. U těchto dvou japonských značek bylo zaznamenáno 99 problémů, resp. 101 problém na 100 vozidel. Vozy Hyundai Elantra získaly ocenění za nejvyšší počáteční kvalitu v segmentu kompaktních vozů. Hyundai Accent se umístil na druhém místě ve vysoce konkurenčním segmentu malých vozů. Zcela nový Hyundai Genesis výrazně překonal průměrný výsledek prémiových vozů střední velikosti. Zcela nové modely mívají historicky při svém uvedení na trh zpravidla podprůměrnou úroveň počáteční kvality. Výsledky značky Hyundai v minulých letech Letos je to během uplynulých čtyř let podruhé, co se značka Hyundai umístila na prvním místě mezi neprémiovými značkami a v první čtveřici všech hodnocených značek. Stejného výsledku dosáhla již v roce 2006. Do letošního roku nejlepšího výsledku 102 problémů na 100 vozidel jsme dosáhli také v letech 2004 a 2006. Rozdíly mezi IQS a VDS a jejich podobnost Studie spolehlivosti vozidel VDS (Vehicle Dependability Study) vyhodnocuje kvalitu vozů po třech letech provozu. Uživatelé hodnotí vozidla na základě problémů, které se objevily během uplynulých 12 měsíců. Stejně jako v případě studie počáteční kvality IQS se výsledky vyjadřují počtem problémů na 100 vozidel (PP100).
  • Tag : 2009, Tiskové zprávy

copyright © 2018 PressWeb | Hyundai.cz