Hyundai Motor News

News

Hyundai Goodwill Ball Roadshow

03.08.2009
Hyundai Goodwill Ball Roadshow Hyundai partnerem EURO 2008 Roadshow čtyřmetrového fotbalového míče po 9ti městech ČR Fotbaloví fanoušci mohou psát vzkazy a pozdravy fotbalistům Česká republika se začíná měnit v národ fotbalových fanoušků. Pro ty a všechny ostatní příznivce tohoto nejoblíbenějšího sportu oficiální partner UEFA EURO 2008, značka Hyundai, jeden z lídrů automobilového průmyslu, připravil možnost poslat vzkaz našim reprezentantům přímo do dějiště šampionátu. Oficiální distributor v České republice Hyundai Motor CZ s.r.o., který se navíc pyšní oficiálním partnerstvím s českou fotbalovou reprezentací, totiž přiveze do 9ti měst čtyřmetrový fotbalový míč Hyundai Goodwill Ball. Na obrovský míč putující napříč celou republikou může každý napsat vzkaz, heslo či pozdrav určený svým oblíbeným fotbalistům. Míč je součástí celosvětového projektu, kdy po každé účastnické zemi letošního EURO putuje jeden. Při zahajovacím ceremoniálů je pak všech 16 popsaných balónů vystaveno na stejném místě. Při zápasech našich reprezentantů bude český balón vždy umístěn před stadionem. Hyundai Goodwill Ball pro EURO 2008 měl svou premiéru právě včera na velikonoční pondělí. Reprezentanti Pospěch, Matějovský, Sionko a Rozehnal tak místo vajíček zdobili míč ne lidovými motivy, ale svými podpisy. To vše jak jinak než na zeleném trávníku. „Velikonočního křtu“ se zúčastnil i držitel Mistra Evropy z roku 1976 Antonín Panenka, který se představil jako patron celého projektu Hyundai Goodwill Ball.
  • Tag : 2008, Tiskové zprávy

copyright © 2018 PressWeb | Hyundai.cz