Hyundai Motor News

News

HYUNDAI NA AUTOTECU 2008 – Hyundai se stává domácím hráčem

03.08.2009
HYUNDAI NA AUTOTECU 2008 – Hyundai se stává domácím hráčem Značka Hyundai se během posledních let stala stabilní, uznávanou a hlavně masovou značkou. Kdo by si ještě před pár lety pomyslil, že tento automobilový výrobce bude mít v ČR takovou pozici. Značka pravidelně patří k deseti nejprodávanějším na českém trhu a její pozice se velice brzy ještě zvýší, jelikož již za pár měsíců ponesou vozy Hyundai také označení Made in Czech… Auta z Nošovic již za několik měsíců Vozy s logem Hyundai se budou vyrábět v České republice, přesně v Nošovicích na severu Moravy, a to už velmi brzy. Zkušební výroba bude zahájena již v listopadu letošního roku. Továrna by měla by ročně produkovat 300.000 aut a postupně zaměstnat 3500 lidí. Hyundai do závodu investuje 1,1 miliardy eur (30,8 miliardy korun), dalších 400 miliónů eur (11,2 miliardy korun) budou v Česku investovat subdodavatelé. Sériová výroba by pak měla začít v březnu roku 2009, kdy bude výrobní kapacita dvou modelů aut ( model i30 a s velkou pravděpodobností nástupce MPV Matrix) činit 200.000 kusů. Po přidání výroby třetího vozu v roce 2011 se kapacita automobilky zvýší na vzpomínaných 300.000 aut ročně. Úspěšnost automobilové značky se nejlépe „měří“ prodejními výsledky. Jimi se může Hyundai opravdu chlubit. A to platí i o České republice… Pravidelně se umisťuje na předních prodejních místech, v dubnu 2005 se dokonce stal dovozcem číslo jedna v kategorii osobních automobilů (!). Což je jistě zaznamenání hodný výsledek v zemi, která je tradičně orientována na evropské, možná ještě lépe řečeno německé značky. Svou pozici významného prodejce automobilů potvrzuje Hyundai také v letošním roce. Stabilně v první desítce Za první čtyři měsíce roku si vůz se značkou Hyundai zakoupilo už 895 zákazníků. Celkem 761 jich zvolilo některý z osobních modelů, dalších 134 pak vůz v užitkové verzi. Hyundai hraje takzvané první housle dlouhodobě především v segmentu vozů pro volný čas. Těch se od ledna do dubna 2008 v České republice prodalo více než 4424, nejvíce prodávaným je model Santa Fe se 375 prodanými vozy. Špatně si v celkově široké konkurenci nevede ani model Tucson, který s počtem 160 vozů uzavírá první desítku modelů. Oba modely SUV se značkou Hyundai je možno zakoupit i v užitkové verzi N1, tedy s odpočitatelnou částkou daně z přidané hodnoty (DPH). V první desítce v modelových žebříčcích se ostatně drží většina modelů s logem Hyundai na kapotě – mezi miniautomobily je za první čtyři měsíce Atos třetí s 380 prodanými vozy, o třídu výš Getz devátý se 660 vozy, mezi kompakty Accent osmý (459 vozů) a i30 devátý (454), v segmentu MPV pak Matrix třetí (460 prodaných aut) a mezi sportovními vozy model Coupe pátý se 17 prodanými modely. Dobře si Hyundai vede i mezi klasickými užitkovými modely, kde mu za období leden-duben 2008 patří 13. příčka, což s ohledem na to, že nový model H-1 „naběhl“ do prodeje až v květnu, není špatný výsledek. Fotbal to je Hyundai Se značkou Hyundai si zákazníci nespojují pouze automobily, ale několik let již také svůj nejoblíbenější sport - fotbal. Platí to jak na světové, tak i české úrovni. Tady je společnost Hyundai Motor CZ již od března 2005 oficiálním partnerem české fotbalové reprezentace. Dá se tak s mírnou nadsázkou tvrdit, že Hyundai má určitý díl zásluh na postupu našeho týmu na letošní evropský šampionát ve fotbale. Partnerství „českého“ Hyundaie s českým fotbalem vynikajícím způsobem koresponduje s celosvětovým partnerstvím mateřské společnosti Hyundai Motor Company a fotbalové federace FIFA při všech světových fotbalových podnicích. Platit to v tuto chvíli má přinejmenším až do roku 2014.
  • Tag : 2008, Tiskové zprávy

copyright © 2018 PressWeb | Hyundai.cz