Hyundai Motor News

News

V sobotu odstartovalo EURO 2008 a první zápas ČR na Staroměstském náměstí

03.08.2009
V sobotu odstartovalo EURO 2008 a první zápas ČR na Staroměstském náměstí ##lt##PRAHA, 10. června 2008##gt## – Tento víkend propukla naplno fotbalová horečka. Historické centrum Prahy se proměnilo v opravdový fotbalový kotel. Začala totiž série přenosů všech zápasů z fotbalového šampionátu – Hyundai Eurofest Praha 2008. Fanoušci tak mohou využívat projekci na velkoplošných obrazovkách na Staroměstském i Václavském náměstí. Akci doprovází ve dnech utkání českého týmu kulturní program za účasti předních českých zpěváků a skupin. V sobotu 7. června otevřelo střetnutí Česko-Švýcarsko celý fotbalový turnaj EURO 2008. Čeští fanoušci, kteří si chtěli přijít vychutnat první zápas národního týmu na Staroměstské náměstí, se mohli těšit na velkoplošnou obrazovku o rozměrech 7 × 5 metrů. Ta přenáší všechna utkání od základních skupin až po finále, a to vždy od 18 a 20.45 hodin. Na duely Česka, obě semifinále i závěrečný finálový souboj pak bude přidána ještě druhá obrazovka o rozměrech 6 × 4 metry. Doprovodný program Součástí Hyundai Eurofestu Praha 2008, nad nímž převzal záštitu pražský primátor Pavel Bém, je také bohatý kulturní program, který doprovodil utkání českého výběru. Na pódiu, jež vyrostlo na Staroměstském náměstí, vystoupli v sobotu skupina Žlutý pes a Elvis Presley Revival, moderátorem odpoledne byl Ondřej Hejma. Václavské náměstí se tak stalo místem soutěží, atrakcí a setkání s legendárními českými fotbalisty. V sobotu od 12 do 16 hodin byla připravena na hřišti o rozměrech 10 × 6 metrů Fotbalová škola Jana Bergra a jeho přátel s hostem dne, bývalým hokejistou Sparty Jiřím Zelenkou. Partneři Hyundai Eurofestu Praha 2008 Generálním partnerem akce Hyundai Eurofest Praha 2008 je společnost Hyundai. Značka Hyundai je partnerem fotbalu již od roku 2000, kdy byla podepsána spolupráce mezi mateřskou společností Hyundai Motor Company a FIFA, resp. UEFA. Smlouva je nyní platná až do roku 2014. Partnerství mezi Hyundai Motor CZ, oficiálním dovozcem automobilů Hyundai do ČR, a českou fotbalovou reprezentací trvá již od března 2005 a letos v červenci bude prodlouženo na další 4 roky. „V České republice, kde fotbalu fandí téměř celý národ, nám spolupráce s reprezentačním týmem nabídla značné možnosti, jak oslovit veřejnost. Generální partnerství na Hyundai Eurofestu je jednou z nich“, uvedl Zdeněk Fořt, prodejní a marketingový ředitel Hyundai Motor CZ. Hlavními partnery akce jsou Gillette a Česká spořitelna.
  • Tag : 2008, Tiskové zprávy

copyright © 2018 PressWeb | Hyundai.cz