Hyundai Motor News

News

Nová dvojice vozů posune Hyundai na trhu vzhůru, říká evropský prezident firmy

03.08.2009
Nová dvojice vozů posune Hyundai na trhu vzhůru, říká evropský prezident firmy Hyundai na autosalonu v Paříži Tisková konference ve čtvrtek 2. října v 17:30 na stánku Hyundai, hala 3 „Dva zbrusu nové vozy, které budou zítra představeny na pařížském autosalonu Mondial de l’Automobile, zrychlí pokrok firmy Hyundai směrem k nové úrovni kvality a pomohou firmě posunout se na trhu do vyšší třídy“, řekl prezident firmy Hyundai Motor Europe Kun-Hee Ahn. Kun-Hee Ahn řekl před pařížským autosalónem, že vůz segmentu B, Hyundai i20, a luxusní SUV ix55 ztělesní slogan nejnovější značkové kampaně firmy Hyundai  – ‘True Quality Matters’. Řekl také, že zákazníci budou moci na těchto modelech pozorovat výrazná zlepšení v kvalitě, která staví na pokroku dosaženém díky nejnovějším modelům jako jsou vůz segmentu A, Hyundai i10, a vůz segmentu C, Hyundai i30. Dále se rozvíjí pozice firmy jako značky s pověstí kvality nabízené v balíčku s vysokou hodnotou. “Kvalita se pro zákazníky stává stále důležitější,“ dodal Kun-Hee Ahn. “Toto se vztahuje nejen na kvalitu výrobků, ale také na kvalitu života. Naše heslo, že záleží jen na opravdové kvalitě (True Quality Matters) nastiňuje náš úmysl nabízet vozidla s vlastnostmi, které zlepšují lidské životy, jako je například optimalizovaná spolehlivost nebo prvky, které vyhovují potřebám zákazníků. “Model ix55 je přitažlivý už na pohled, což ho obdařuje jistou „emocionální“ kvalitou a to i díky úhlednému vnějšímu designu, jistému postoji a přirozené kompaktnosti. Fyzické prvky zprostředkovávající pocit kvality zahrnují modré podsvícení a elektrické ovládání zadních dveří. Vůz také bere na vědomí požadavky životního stylu svých zákazníků a nabízí například ve standardu konfiguraci se sedmi sedadly a možnost připojení i-Podu.” Pan Ahn zmínil nízkou spotřebu a nízké emise oxidu uhličitého modelu i20 jako klíčové faktory, které pomáhají snižovat provozní náklady a tudíž zvyšují kvalitu života. “Převládající ekonomické podmínky a změny v danění automobilů přinutily mnoho zákazníků zkontrolovat své finanční závazky a vyhledat motorizací nabízející dobrou hodnotu. Vozy Hyundai jsou vyráběny tak, aby poskytly design, technologii, výkon a kvalitu za cenu, která vyhovuje požadavkům zákazníků,“ řekl Kun-Hee Ahn. Oba dva nové modely se budou podílet na dosažení cíle firmy zvýšit roční prodeje silničních vozů v Evropě v roce 2009 na 380 tisíc. “Klademe jasný důraz na návrh a zpracování vozů, které jsou speciálně určené pro evropské zákazníky. Tento přístup se ukázal být velmi efektivním v případě vozů i10 a i30, které stále zaznamenávají vysokou úroveň poptávky. Modely i20 a ix55 nám přinesou další růst ve svých segmentech a pomohou nám také rozvinout image naší značky”. Hyundai také na pařížském autosalónu představí model i20 blue, což je vysoce výkonná varianta vozu představeného v segmentu B, a hybridní variantu SUV Santa Fe. Celá přehlídka bude doplněna luxusní limuzínou Genesis a jejím dvoudveřovým sportovním protějškem Coupe, které budou v Evropě k vidění vůbec poprvé. Pařížský autosalon Mondial de l’Automobile bude v halách pařížského Expa otevřena pro veřejnost dne 4.10. 2008. Tisková konference firmy Hyundai se bude konat v hale 3 dne 2.10. 2008 v 17:30. Nová televizní reklama firmy Hyundai, která bude během října a listopadu k vidění v mnoha evropských zemích, uvede do života poselství, že záleží jen na opravdové kvalitě (True Quality Matters) a vybuduje mezi zákazníky povědomí o smyslu tohoto sloganu. Společnost Hyundai Motor Co., založená v roce 1967, se postupně rozrostla ve skupinu Hyundai-Kia Automotive Group, která byla v roce 2007 pátým největším výrobcem automobilů na světě a skládala se z více než dvou desítek dceřiných a přidružených společností činných v automobilovém průmyslu. Společnost Hyundai Motor zaměstnává celosvětově přes 75 000 lidí a v roce 2007 vykázala konsolidované tržby ve výši 74,9 miliardy amerických dolarů (nekonsolidované tržby dosáhly 32,8 miliardy amerických dolarů při použití průměrného kurzu 929 korejských wonů za jeden americký dolar). Vozidla Hyundai jsou v prodeji ve 193 zemích prostřednictvím 6 000 obchodních zastoupení a showroomů. Další informace o společnosti Hyundai Motor Co. a jejích produktech lze získat na Internetu na adrese http://www.hyundai-motor.com.
  • Tag : 2008, Tiskové zprávy

Pro další informace kontaktujte:

Mgr. Klára Elišáková
mobil: 702 283 983
e-mail: kels@medea.cz

copyright © 2018 PressWeb | Hyundai.cz