Hyundai Motor News

News

Hyundai celosvětové prodeje v roce 2006 – nárůst prodejů o 5,1%

03.08.2009
Hyundai celosvětové prodeje v roce 2006 – nárůst prodejů o 5,1% Zámořské prodeje zaznamenaly meziroční nárůst o 6,1 % Domácí (korejské) prodeje stouply o 1,8 % Elantra nejprodávanějším modelem značky Hyundai Rok 2006 může Hyundai Motor Co. považovat za další rekordní období. Na celém světě se loňský rok prodalo 2 663 998 vozidel, což představuje oproti roku 2005 nárůst o 5,1 %. Zámořské prodeje (včetně exportu ze třech korejských závodů a produkce ze zámořských výrobních závodů) zaznamenaly nárůst o 6,1%. Celkem se prodalo 2 082 906 vozidel. Domácí (korejské) prodeje vykázaly nárůst o 1,8 % s počtem 581 092 prodaných vozů. Elantra si i tento rok vydobyla titul nejprodávanějšího modelu Hyundai v celosvětovém měřítku, za ní se umístily Sonata, Tucson a Accent. Osobní vozy, MPV a SUV na domácím (korejském) trhu Domácí (korejské) prodeje osobních vozů v čele se Sonátou vzrostly o 7,2 % na 326 792 automobilů. Prodaje MPV a SUV zaznamenaly meziroční pokles o 8,9 % (100 696 automobilů). Celkem se v roce 2006 prodalo 427 488 osobních vozů, MPV a SUV, což znamená meziroční nárůst o 2,9%. Zámořské prodeje Tři korejské výrobní závody Hyundai exportovaly do zámoří v minulém roce 1 197 077 automobilů, což představuje pokles o 7,4%. To bylo zapříčiněno měsíční stávkou v letním období. Zámořské výrobní závody Hyundai v Indii, Turecku, Číně a USA dodaly 885 829 automobilů, což představuje 32,1 %-ní meziroční nárůst. Cíl na rok 2007 Hyundai si stanovil za cíl prodat na celém světe v roce 2007 2,735 miliónu automobilů. Výrobní dceřiné společnosti v zámoří by měly vyprodukovat až 1 020 000 automobilů, zatímco export z korejských závodů by měl dosáhnut hranice 1 085 000 automobilů. Prodeje na domácím trhu by měly stoupnout na 630 000 automobilů. “Hlavní prioritou roku 2007 je implementace managementu orientovaného na zákazníka a stabilizace globálního managementu, který se začíná etablovat např. v USA, Číně, Indii či Evropě,” poznamenal v projevu ke svým zaměstnancům Chung Mong-koo, předseda Hyundai Motor Co. Z tohoto důvodu plánuje Hyundai zlepšit své marketingové aktivity a posílit hodnotu značky Hyundai. Taktéž chce pokračovat ve zvyšovaní kvality a rentability prostřednictvím snižování nákladů a systému managementu. Předseda Chung také poznamenal, že rok 2007 bude pro Hyundai klíčovým z pohledu ambic společnosti stát se globálním lídrem v automobilovém průmyslu. „Abychom dosáhli tohoto cíle, musíme vybudovat efektivní sít komunikace mezi centrálou a globální produkcí a divizemi prodeje a mohli tak profitovat z maximálního synergického efektu”, dodal předseda Chung ve svém prohlášení.
  • Tag : 2007, Tiskové zprávy

Pro další informace kontaktujte:

Mgr. Klára Elišáková
mobil: 702 283 983
e-mail: kels@medea.cz

copyright © 2018 PressWeb | Hyundai.cz