Hyundai Motor News

News

Hyundai na Autosalonu v Brně

03.08.2009
Hyundai na Autosalonu v Brně Hyundai se stává i českou značkou Nový model Hyundai i30 Hyundai Getz a Getz PREMIUM Hyundai Accent Hyundai Santa Fe Hyundai Tucson a Tucson PREMIUM Hyundai Coupe, Grandeur, Sonata, Terracan, Atos, Matrix Hyundai nové názvosloví modelů HYUNDAI se stává i českou značkou Automobilová značka Hyundai začíná mít k Česku daleko blíž než většina jejích konkurentů. Jedním z důvodů je, že část její modelové nabídky se tady bude také vyrábět. Už za necelých 20 měsíců bude totiž ze severomoravských Nošovic vyjíždět model i30 a po něm brzy i další. Čeští zákazníci však budou mít možnost si vůz zakoupit již v červenci letošního roku. Nošovická továrna bude přitom prvním výrobním závodem značky na evropské půdě. Jeho výstavba byla slavnostně zahájena ve středu 25. dubna 2007 a po dokončení v roce 2009 by měla ročně produkovat až 300 000 aut a postupně zaměstnat 3500 lidí. Hyundai do závodu investuje 1,1 miliardy eur (30,8 miliardy korun), dalších 400 miliónů eur (11,2 miliardy korun) budou v Česku investovat subdodavatelé. Sériová výroba by měla začít v březnu roku 2009, kdy bude výrobní kapacita dvou modelů aut (nový model i30 a s velkou pravděpodobností facelif modelu Tucson) činit 200 000 kusů. Po přidání výroby třetího vozu v roce 2011 (pravděpodobně nástupce MPV Matrix) se kapacita automobilky zvýší na 300 000 aut ročně. Hyundai míří vysoko Postavení značky Hyundai na českém trhu je už řadu let stabilní se stále se rozšiřující klientelou, která jí zůstává věrna i při následné obměně svého autoparku. V kategorii vozů pro volný čas (SUV) patří značce dlouhodobě dokonce čelní místo. V segmentu SUV má dokonce více než 22% podílu mezi konkurencí, velmi dobré výsledky má i ve třídě malých vozů. To je zásluhou nejen stále se zlepšující image značky, ale i neustálou modernizací modelové nabídky. Nepřehlédnutelnou výhodou je rovněž poskytovaná záruka, která je u všech vozů tři roky a to bez omezení počtu najetých kilometrů. Hyundai se dostává do podvědomí lidí také svými mimoautomobilovými aktivitami. V první řadě je oficiálním partnerem české fotbalové reprezentace, a také možná jeho „zásluhou“ se tým probojoval na všechny důležité fotbalové akce v uplynulých necelých třech letech. Spojení „českého“ Hyundaie s českým fotbalem přitom vynikajícím způsobem koresponduje s celosvětovým partnerstvím mateřské společnosti Hyundai Motor Company a fotbalové federace FIFA při všech světových fotbalových podnicích a to minimálně až do roku 2014. Svou šíři modelové nabídky Hyundai představuje nejen v široké síti 53 prodejních a servisních míst po celé České republice, ale každoročně také na prestižní výstavě Autosalón a Autotec na brněnském výstavišti. Nejinak je tomu také letos, kdy na výstavní ploše velké 905 metrů čtverečních nabídne opět řadu nových a atraktivních modelů. i30 Korejská novinka ve třídě kompaktních modelů je svým způsobem zbraní, jíž chce Hyundai zaútočit na přední místa v segmentu nižší střední třídy. Model i30 je ve všech parametrech totiž zcela srovnatelný se všemi špičkovými vozy v segmentu nižší střední třídy, co víc, v mnoha dalších směrech dokáže nabídnout o mnoho víc. Hledáte-li jméno pro příští bestseller na českém trhu, pak je to určitě právě model i30. Důvodů k tomuto vyhlášení je několik – novinka je totiž zcela evropským vozem, pro Evropany vyvíjena i přizpůsobena. Zákazník na starém kontinentu má totiž vysoké nároky jak na karosářská provedení a vnitřní prostornost, tak na širokou paletu motorů a jízdní vlastnosti. Model i30 by měl Evropanům ve všech kritériích vyhovovat. Byl tady navržen, bude se tu časem vyrábět (právě v českých Nošovicích) a také pouze tady prodávat. Vedle nejpopulárnější karosářské verze, pětidveřového hatchbacku nabídne během krátké doby rovněž praktickou pětidveřovou variantu kombi. Novinkou chce Hyundai také částečně změnit strukturu svých zákazníků. Model i30 by měl oslovit především mladší klientelu ve věku mezi 35 a 45 lety, jejichž prioritou při výběru vozu už není pouze nízká cena. Měla by je zaujmout hlavně moderní koncepce vozu, stejně jako dostatečná paleta pohonných jednotek (benzínových i dieselových) v několika stupních výbavy. Rovněž široká paleta barev karosérie a typy interiéru by měly být výhodou a body plus pro tento model. Pětidveřový hatchback, jenž si svou českou premiéru odbývá právě na Autosalónu v Brně, se chlubí délkou 4245 mm, šířkou 1775 a výškou 1480 milimetrů a především rozvorem 2650 mm, pětidveřové kombi, které bude uvedeno na trh o něco později, pak bude mít hodnoty 4475x1775x1530 milimetrů a rozvor 2700 mm. Těmto číslům odpovídá i dostatečně objemný zavazadelník, který má u hatchbacku objem 340 litrů. U hatchbacku i kombi jej bude možné ještě dále zvětšit sklopením opěradel zadních sedaček tak, že vznikne rovná ložná plocha. Celkově působí interiér vyváženě a svou ergonomií splňuje ty nejvyšší nároky. V interiéru jsou použity kvalitní materiály, plasty jsou měkčené, sedačky mají dobré tvarování a jsou i dostatečně komfortní a rozlehlé. Velkou výhodou nového modelu i30 bude i široká výbava základních modelů. Bude nabízen celkem ve čtyřech stupních výbavy (Classic, Comfort, Style a Premium) a je jisté, že standardem pro vůz bude osm airbagů, protiblokovací systém brzd (ABS), centrální zamykání, palubní počítač, integrovaný audiosystém s přehrávačem CD a MP3 a patnáctipalcová kola. Za příplatek nebo u vyšších verzí standardně přibude ještě stabilizační systém (ESP), klimatizace nebo šestnáctipalcová kola. Novinka bude nabízena v jedenácti možných barevných odstínech. Interiér bude ze dvou druhů látek nebo kůže v kombinaci s látkou ve dvou odstínech. Zcela srovnatelné s konkurencí jsou motory Hyundai i30. Jejich paleta čítá celkem šest motorů, z toho tři alternativy v dieselovém provedení. Nabídka začíná benzínovou čtrnáctistovkou s maximálním výkonem 80 kW, šestnáctistovka poskytuje v benzínové variantě maximální výkon 90 kW, v dieselové verzi výkony 66 nebo 85 kW při 4000 min-1 a hlavně 235 resp. 255 N.m točivého momentu v rozmezí 1750 až 2500 a 1900 až 2750 min-1. Jeho předností bude zcela jistě úspornost, protože kombinovanou spotřebu má na hranici 4,7 l/100 km. Vrcholem obou typů motorizací bude dvoulitr. Maximální výkon 105 kW u benzínové verze a 103 kW u verze dieselové, benzín ze zdvihového objemu 1975 cm3 při 6000 min-1, zatímco diesel z objemu 1991 cm3 už při 3800 otáčkách. Největší točivý moment má benzínový dvoulitr na 186 N.m při 4600 min-1, dieselový 304 N.m při 1800-2500 otáčkách. Benzínový dvoulitr spotřebuje na stokilometrové trase 7,1 litru pohonných hmot, dvoulitrový diesel pouhých 5,4 litru nafty. V autosalónech značky v Evropě se nový model Hyundai i30 objeví již v červenci letošního roku. Getz a Getz PREMIUM Populární malý vůz dokáže stále překvapovat. V současné době hlavně svou limitovanou sérií Getz PREMIUM se super výbavou za super cenu. V té zájemci standardně najdou klimatizaci, dva airbagy, protiblokovací systém brzd (ABS) s rozdělovačem brzdného tlaku (EBD), elektrické ovládání předních oken, centrální zamykaní, posilovač řízení, výškově nastavitelný volant a sedadlo řidiče. S motorem 1,1i litru je takto vybavený Getz za 249 900 Kč, s motorem 1,4i litru za 264 900 Kč! Navíc při využití Hyundai leasingu na kupujícího čeká leasing s nulovým navýšením. Getz CROSS Zajímavá a výjimečná verze pro individualisty, kteří se chtějí odlišovat. Za 48.900 Kč včetně DPH a montáže získá zákazník Paket s názvem CROSS, který obsahuje střešní ližiny, plastové obložení karoserie, zadní spoiler a koberečky. Accent Moderní automobily segmentu B už nabízejí dostatek komfortu a bezpečí, aby uspokojily běžné přepravní nároky celé rodiny. Takový je i model Accent s atraktivním a neokoukaným designem, moderním a prostorným interiérem a výkonnými motory. Jeho čistý a moderní design naznačuje, že patří mezi kvalitní modely. Linie karosérie jsou velmi současné naznačují sportovní charakter automobilu. Také interiér nového Accentu dává najevo, že stylisté automobilky postoupili zase o notný kus dál. Kvalitní vnitřní design byl vytvořen kombinací vytříbenosti a jednoduchosti. Dvojitě zahnutá palubní deska a tradiční přístrojová deska, která je osvětlena zelenými LED světly, přinášejí styl a uspořádání přístrojů jak je známe z letadel. Tento pocit pořádku je dále umocněn středovým panelem nabízejícím ovládání topení a větrání a další menší detaily pro pohodlí pasažérů. Zde je kladen důraz hlavně na intuitivní ovládání a jednoduchost použití. Každý ovladač včetně výškově nastavitelného volantu byl vyvinut tak, aby nabídl větší pohodlí a jednoduchost přístupu a ovládání. Nový Accent se snaží poskytnout co nejvíce prostoru pro všechny pasažéry vozu. Přední sedadla byla přepracována a nabízejí větší pohodlí díky využití místa na ramena a nohy. Prostorná zadní sedadla nabízejí možnost rozdělení v poměru 60:40. Kapacita zavazadlového prostoru, který pojme 390 litrů, je na tuto třídu opravdu velkorysá. K zavazadlům je dobrý přístup přes ve velkém úhlu otevíratelné víko a široký vstupní prostor. Vybrat si může každý – skromnější motorista sáhne po cenově výhodné osvědčené zážehové čtrnáctistovce, jež se díky téměř stokoňovému výkonu nezadýchá do kopce ani na dálnici. Již základní motorizace je důstojným agregátem, schopným klidného cestování i dynamické jízdy se zátěží, moderní konstrukce s přidanými výztuhami se stará o vysokou míru ochrany posádky při nehodě a minimální přenos hluku a rušivých vibrací do interiéru. A především stojí 259 900 korun včetně elektrického ovládání oken, vnějších zpětných zrcátek, centrálního zamykání, posilovače řízení, ABS a dvojice airbagů. A při využití Hyundai leasingu čeká na zájemce další bonus (sleva) ve výši 20 000 korun. Santa Fe Všestranné Santa Fe svou roli na trhu splnilo zcela podle předpokladů. Stalo se lídrem a dokonce i nejprodávanějším modelem typu SUV u nás. Svůj podíl na tom má pokračující přitažlivost modelu po vzoru předchůdce, jenž byl rovněž po celou dobu svého prodeje velmi úspěšný. Nová podoba populárního vozu je ale proti němu pojata odlišně, přestože ladnost linií a křivek mu nescházejí. Je však o něco delší i širší. Konkrétně o 175 milimetrů delší, o 45 mm širší a o 80 mm má širší také rozchod kol. Nabízí rovněž větší komfort, více místa v interiéru, více luxusu, bezpečnější jízdní vlastnosti a nový, opět zcela neotřelý design karosérie. Santa Fe je atraktivním vozem pro široké motoristické spektrum, ať už jde o lidi založené sportovně, pracovně, rodinně nebo čistě prakticky. Všechny nové Santa Fe uspokojí svou nabídkou a možnostmi. Nové Santa Fe nabízí osvědčené pohonné jednotky, jednak vylepšený čtyřválec CRDi o objemu 2,2 litru, jednak benzínový šestiválec o objemu 2,7 litru. Moderní turbodmychadlo s variabilní geometrií (VGT) Santa Fe umožňuje dieselovému motoru o výkonu 114 kW při 4000 min-1 a točivém momentu 343 N.m v rozmezí 1800-2500 min-1 nabídnout vyšší výkon, nižší spotřebu a celkově lepší a dynamičtější provoz. Účinnější vysokotlaký vstřikovací systém Common Rail BOSCH 2. generace pomáhá zlepšit akceleraci a snižovat hluk a vibrace (NVH) vycházející z motoru. Díky novým technologiím uložení klikové hřídele se zlepšila účinnost a hladkost chodu motoru. Motor dostal nový vyvažovací systém s nízkým třením, zlepšující jeho chod. Technologie turbodmychadla s proměnlivou geometrií (Variable Geometry Turbo) s novým a větším rotorem dále zlepšuje účinnost a výkon motoru. Šestiválcový motor o objemu 2,7 litru s 24 ventily (139 kW při 6000 min-1 a točivý moment 248 N,m při 4000 min-1) používá nejmodernější technologii proměnného časování ventilů CVVT (Continuously Variable Valve), což vede k významnému snížení spotřeby paliva a zároveň ke zvýšení výkonu. Nový třícestný systém proměnlivého nasávaní (Variable Intake Systém) je řízen elektronicky a reaguje na požadavky řidiče. Výsledkem je větší flexibilita při nižší spotřebě paliva za všech podmínek. Zároveň použitím motorového bloku z hliníku došlo ke snížení hmotnosti a následně ke zvýšení technické účinnosti, výkonu a ekonomičnosti provozu. Nové jsou u druhé generace Santa Fe také manuální a automatické převodovky. Pokrokový je u modelu Santa Fe také elektronický systém 4WD využívající k vyhodnocování jízdních podmínek několika čidel, které volí pro daný okamžik optimální režim. Tento systém umožňuje určit, kdy je zapotřebí vyšší točivý moment a automaticky zapojit pohon všech čtyř kol (4WD). Pohon je přenášen na zadní kola prostřednictvím kardanu a lamelové spojky. Elektronické řízení tohoto systému zvyšuje výkonnost stálého 4WD bez zásahu řidiče. Při zhoršených povětrnostních podmínkách nebo při jízdě po kluzkém povrchu může řidič 4WD pohon zapnout i sám. Spínač 4WD byl vylepšen o funkci TCB (Tight Corner Breaking) optimalizující chování vozu při ostrém projíždění zatáček. Při projíždění pískem, stojatou vodou či kluzkými zatáčkami se Santa Fe chová vždy jistě, bezpečně a s mimořádně vysokým komfortem. V tomto období probíhá na model Santa Fe akce, v jejímž rámci získají noví majitelé modelu v ceně vozu integrovaný 2 dinový navigační systém Pioneer Avic-D3 s rádiem, DVD a CD přehrávačem. Tucson Populární kompaktní terénní model Tucson už toho za svou krátkou historii hodně stihl a podobně jako Santa Fe, i on patří k nejprodávanějším SUV modelům u nás již několik let. S délkou 4325 mm, šířkou 1795 mm a výškou 1680 mm nelze Hyundai Tucson v žádném případě přehlédnout. O to se stará dostatečně robustní a zároveň i notně reprezentativní design. Pod sebevědomou karosérií Tucsonu se ukrývá prostorný a promyšleně uspořádaný interiér, jenž při rozvoru 2630 mm nabízí uvnitř více místa než leckterá konkurence ze třídy SUV. Sedačky jsou komfortně polstrované, nechybí jim ovšem vyztužení, aby tělo i v rychle projížděných zatáčkách mělo dobrou oporu. Přístrojová deska je uspořádána přehledně, všechny ukazatele jsou dobře čitelné. Páka převodovky, ať už manuální nebo automatické, je součástí středového panelu, je tak proto vhodně „po ruce“. Dopředu i dozadu je z vozidla dobrý výhled, vyšší posaz zaručuje skvělý přehled rovněž o dění okolo vozu. Tucsonu samozřejmě neschází ani pohon všech kol, který je elektronický, takže samočinně zareaguje v okamžiku, kdy některé z poháněných kol ztratí záběr. Systém v takové situaci okamžitě přesune až 50% točivého momentu na zadní nápravu. Vše se děje automaticky a bez zásahu řidiče. Systém umožňuje i manuální volbu 4x4. Dalším prostředkem pro bezproblémovou jízdu jsou pohonné jednotky. Jejich skladbou tucson vyhoví rozličným požadavkům zákazníků - pod jeho kapotou najdete nejen benzínové agregáty (2,0 a 2,7 litru), ale i úsporný turbodiesel (2,0 CRDi). Kromě osobních verzí se nabízí Tucson také v praktické užitkové N1 (s odpočtem DPH). Podobně jako u Santa Fe, také u Tucsonu v současné době probíhá akce, při níž zákazníci získávají slevu z ceny ve výši 60.000 Kč a navigaci Blaupunkt Rome NAV55E ve standardní výbavě. Při využití Hyundai Leasingu pak další bonus 50.000 korun. U benzínových verzí je zdarma k dispozici sada zimních pneumatik. Tucson PREMIUM V současné době je v nabídce i limitovaná série Tucson PREMIUM, které dodávají elegantní design jak zatmavená boční zadní skla, tak i sportovní maska chladiče. V základní výbavě pak zákazník získá: disky kol z lehkých slitin o rozměru 17“ , automatickou klimatizaci, elektronický stabilizační systém ESP, parkovacího asistenta a navigaci Blaupunkt Rome NAV55E včetně rádia a CD přehrávače. Cena benzínové verze Tucsonu PREMIUM je 619.900 Kč a u dieselové verze je 699.900 Kč s DPH. Při financování přes Hyundai Leasing získá zákazník další bonus 50.00 Kč. Coupe Další horkou novinkou značky Hyundai na trhu je modernizovaná verze modelu Coupe. Upravený a vylepšený vzhled si zachovává veškeré kouzlo předchozího modelu, přidává však nový dynamický přístup. Nové je například vzduchové sání s integrovanými mlhovými světly, jiný je i tvar předních světel a zadních svítilen. Na dynamičnosti vozu dodalo rovněž nové pojetí výfukových koncovek nebo zadní spodní nárazník v černé barvě. Celkový sportovní duch v neposlední řadě podtrhují nová litinová kola zdůrazňující charakteristickou jedinečnost bočního profilu. Výrazněji než dosud působí nové Coupe také ve svém interiéru. Nové modré LED podsvětlení ovládacích prvků a kontrolek zvyšuje přehlednost, styl a snadnou viditelnost, přičemž namáhání očí je u nich sníženo na minimum. Středová konzole s novým designem a výraznými kovovými prvky, včetně větracích otvorů v novém stylu, přidává vozu na sportovní povaze i pohodlí. Protisluneční clony s integrovanými vnitřními zrcátky se dají v novém Coupe povytáhnout do středu a zakrýt tím dosud odkryté místo u vnitřního zpětného zrcátka. Všechny tyto detaily přispívají k tomu, že vůz působí novým a čerstvým dojmem, přičemž plně využívají ověřenou ergonomii, která z Coupe činí vůz mimořádně vhodný na dlouhé jízdy. Značka Hyundai myslí i ve svém sportovním modelu na bezpečnost. Standardem je samozřejmě čtveřice airbagů či protiblokovací systém ABS, připraveny jsou však i další prvky aktivní bezpečnosti - stabilizační systém ESP (standardem ve výbavě Sport) či brzdová soustava doplněná brzdovým asistentem BAS. Do široké základní výbavy modelu patří například automatická klimatizace s automatickou kontrolou kvality ovzduší, sportovní sedadla v kombinaci látky a kůže, integrovaný audiosystém s šesti reproduktory včetně rádia s CD přehrávačem a MP3, dálkové otevírání dveří, hliníkové pedály, výškové nastavení volantu, elektricky ovládaná a vyhřívaná vnější zrcátka, elektricky ovládaná okna, palubní počítač, a za příplatek například také kožené čalounění či posuvné a výklopné skleněné střešní okno. Hyundai Coupe je k dispozici s dvojicí benzínových motorů skvěle ladících s jeho sportovním charakterem. Vedle dvoulitrového čtyřválce s proměnným časováním CVVT a neuvěřitelnou chutí po otáčkách (105 kW/186 N.m při 4500 min-1) je v nabídce i silný šestiválec o obsahu 2,7 litru, jehož přednost tkví především v kultuře chodu a síle v nízkých a středních otáčkách (121 kW/245 N.m při 4000 min-1). Modely jsou standardně obuty do pneumatik o rozměru 215/45 R17. Grandeur Vlajková loď automobilky přišla ve své aktuální generaci před rokem a přinesla zcela nové pojetí. Nová limuzína byla navržena tak, aby přímo konkurovala zavedeným evropským značkám - nabídla kultivovanost, vysokou kvalitu provedení a typický evropský design. Od nynějška k tomu patří i možnost volby mezi benzínovým a dieselovým motorem. Benzínový 3,3litrový celohliníkový šestiválec s rozvodem DOHC disponuje maximálním výkonem 173 kW při 6000 otáčkách za minutu a točivým momentem 304 N.m při 3500 otáčkách za minutu. K jeho přenosu na vozovku přispívá pětistupňová automatická převodovka s možností i manuální volby rychlostních stupňů. Ve srovnání se zážehovým šestiválcem nabízí vznětový čtyřválec především úspornější provoz. Jedná se o řadový šestnáctiventil s hliníkovou hlavou, který z objemu 2,2 litru dává výkon 114 kW při 4000 otáčkách a především 343 N.m v širokém spektru otáček 1800 až 2500 min-1. V kombinovaném cyklu spotřeba sedanu s tímto motorem nepřekračuje na 100kilometrové vzdálenosti osmilitrovou hranici. Předností této verze Grandeuru je vedle příznivých hodnot provozu a jízdních možností velmi dobré odhlučnění interiéru - daleké cesty zvládnete bez častých zastávek u čerpací stanice a ještě v maximálním klidu a pohodlí. Dieselový motor 2,2 CRDi VGT je u Grandeuru spojen také s pětistupňovou automatickou převodovkou. Vnější rozměry vozu činí 4895x1865x1490 milimetrů a rozvor kol 2780 mm. Velký je Grandeur také v dalších parametrech. Kupříkladu objem zavazadlového prostoru má hodnotu 523 litrů. Široká je rovněž nabídka výbavy - snad kromě volby metalického laku má Grandeur už všechno myslitelné v základu. Sonata Poslední generace populárního sedanu střední třídy dokazuje svou majestátnost rozměry, pohodlím, výbavou i celkovým komfortem. Narostla na celkových 4800 mm, široká je 1832 a vysoká 1475 milimetrů. Rozvor je úctyhodných 2730 milimetrů. O pohon nové Sonaty se starají benzínové i dieselové jednotky. Z benzínových jsou k dispozici zážehové čtyřválce 2,0 a 2,4 litru, oba s variabilním časováním ventilů. Jejich výkon je 106, respektive 119 kW a mohou být spojeny buď s pětistupňovou manuální, nebo čtyřstupňovou automatickou převodovkou umožňující sekvenční volbu rychlostních stupňů. Vrcholem nabídky benzínových pohonných jednotek je moderní 3,3litrový šestiválec s výkonem 173 kW a automatickou převodovkou. Sonata však dokáže uspokojit také zájemce o úsporný diesel – ve své nabídce má čtyřválec 2,0 CRDi VGT, jenž nabízí výkon 103 kW. K přenosu výkonu je k dispozici šestistupňová manuální nebo čtyřstupňová automatická převodovka. Sonata má dvojité zavěšení předních kol s příčným trojúhelníkovým ramenem a víceprvkovou aktivní zadní nápravu, což je předpokladem pro dobré jízdní vlastnosti. Během zatáčení v nízkých rychlostech a při přímé jízdě je náprava řízena tak, aby se dosáhlo co nejlepší směrové stability, zatímco při zatáčení ve vyšších rychlostech se u vozu rozšiřuje takzvaný bod skluzu, čímž se zrychluje průjezd rychlými oblouky. V současné době probíhá také na Sonatu limitovaná akce – konkrétně cenové zvýhodnění ve výši 50.000 Kč, při využití Hyundai Leasingu pak ještě zvýšené o dalších 20.000 korun. Terracan Třetím zástupcem značky Hyundai v segmentu SUV je model Terracan. Obecně řečeno vyhoví především těm, kteří nemají rádi kompromisy. Mohutný off-road má vysoce elegantní vzhled, přitom je schopen zdolat i ten nejnáročnější terén. Robustní pětidvéřový off-road měří do délky 4,7 metru, do šířky a výšky 1,8 metru. Díky tomu dosahuje rozvor mezi nápravami hodnoty 2,75 m, takže místa je ve voze dostatek. Pro posádku na předních i zadních sedačkách ve všech směrech i pro náklad v zavazadlovém prostoru. Stejně jako modely Tucson a Santa Fe je na českém trhu nabízen ve verzi N1. K pohonu modelu Hyundai Terracan slouží dva agregáty. Zájemce o úspornou jízdu zcela jistě uspokojí výkonný turbodiesel 2,9 CRDi, jenž dokáže vyvinout výkon 120 kW, dosáhnout maximální rychlosti 168 km/h a z místa na 100 km/h zrychlit za 13 s. K provozu mu pak vystačí průměrně 8,7 litru nafty na 100 km jízdy. Motor je vybaven pětistupňovou manuální převodovkou s možností redukce. Terracan je pravým off-roadem, který se chová jistě na silnici, ale v případě potřeby zvládne jízdu i poměrně náročným terénem. V současné době na model Terracan poskytuje Hyundai akční slevu ve výši 200.000 korun. Atos Ideální automobil do frekventovaného městského provozu, kde je těžké nejen jezdit, ale třeba i parkovat, se v současné chvíli nabízí už za 164 900 korun. Ve výbavě tohoto vozu je přitom airbag řidiče, protiblokovací systém brzd (ABS) a rozdělovačem brzdné síly (EBD), airbag řidiče a centrální zamykání. Na vůz je poskytován bonus ve výši 30.000 korun a navíc 20.000 Kč, pokud zájemce k zakoupení využije služby Hyundai Leasing. Matrix Oblíbený model MPV , jehož modelový rok 2008 právě přichází na trh má ve výbavě tnapříklad ABS + EBD, dva airbagy, klimatizaci, výškově nastavitelný volant, kompletní elektrickou výbavu a centrální zamykání. Matrix je možné koupit již za bezkonkurenční cenu 319 900 korun. U modelu totiž aktuálně platí bonus 20.000 korun při Hyundai Leasingu. Nové označení modelů Hyundai S uvedením novinky Hyundai i30 „startuje“ značka novou éru nejen modelovou, ale i v označení. Zatímco v minulosti byly názvy pro vozidla vybírány tak, aby vyjadřovaly vlastnosti neodmyslitelně spjaté s jednotlivými modely, nyní se Hyundai rozhodl pro více celostní přístup. Budoucí názvy vozidel budou orientovány na technologii a budou mít společný základ, snáze pochopitelný pro všechny. Hyundai se rozhodl pro alfa-numerické pojmenování, které vytvoří vazbu mezi technologií a základními hodnotami značky. Písmeno „i“ dokáže nést obě poselství. Model i30 je prvním vozem Hyundai nesoucím písmeno „i“ ve svém názvu. Číslo 30 je numerickým ekvivalentem přiděleným segmentu vozidla. V tomto případě evropskému segmentu C. U budoucích odvozených modelů nebo modelů spadajících do speciálních segmentů budou k písmenu „i“ připojována další písmena, například CW pro označení Crosswagon (kombi). Aktuální podrobné ceníky a technické údaje k modelům Hyundai včetně limitovaných sérií jsou k dispozici na www.hyundai.cz Nahoru
  • Tag : 2007, Tiskové zprávy

Pro další informace kontaktujte:

Mgr. Klára Elišáková
mobil: 702 283 983
e-mail: kels@medea.cz

copyright © 2018 PressWeb | Hyundai.cz