Hyundai Motor News

News

Hyundai představuje studii Genesis Coupe s pohonem zadních kol

03.08.2009
Hyundai představuje studii Genesis Coupe s pohonem zadních kol Druhý vůz s pohonem zadních kol představený firmou Hyundai Více než 300 koňských sil díky vylepšenému motoru 3,8-l V6 z modelu Genesis sedan Výrobní verze sportovního kupé přijde na trh na jaře 2009 ##lt##Soul, Jižní Korea##gt## Hyundai představil svou dlouho očekávanou studii Genesis Coupe během tiskové konference při příležitosti mezinárodního autosalónu v Los Angeles. Studie předznamenává představení nejnovějšího sportovního kupé s pohonem zadních kol 2 + 2, která se dostane do nabídky firmy Hyundai na jaře 2009. Po představení studie Genesis sedan znamená studie Genesis Coupe druhý krok firmy Hyundai v rozšíření své atraktivní nabídky. Až bude sportovní kupé představeno na trhu, měl by to být nejdostupnější vůz s motorem silnějším než 300 koní na trhu a také nedynamičtější vůz představený firmou Hyundai. “Studie Genesis Coupe je nejvíce vzrušující a nejemocionálnější Hyundai,“ řekl John Krafcik, viceprezident firmy Hyundai Motor America zodpovědný za vývoj produktů a strategické plánování. “Když se dostane na trh na počátku roku 2009, naším záměrem bude dodat zážitek z jízdy srovnatelný s vozy jako je Infiniti G37 za ceny blízké vozu Mitsubishi Eclipse.” Návrh vozu “Úkolem pro studii Genesis Coupe bylo vytvořit výkonné auto s designem, který by zaujal největší automobilové příznivce,“ řekl Joel Piaskowski, hlavní designér v Hyundai Design Center v kalifornském Irvinu. Designéři použili ve studii Genesis Coupe Day Light Opening (DLO je výraz pro postranní skla) ze studie HCD9 Talus . Karoserie studie HCD-8 sport tourer ovlivnila směr celkového designu studie Genesis Coupe. Výrazné křivky, povrchové detaily a postranní linky ve tvaru písmene Z jsou inspirovány stejnou myšlenkou, která vedla ruku designérů dvou předešlých studií: HCD9 Talus a HCD8 sports tourer. Zvlněná postranní linka vozu vypůjčená ze studie Talus dodává skrytou krásu a zároveň zvyšuje výhled jak pro řidiče, tak pro pasažéry na zadním sedadle. Tvary karoserie studie HCD8 sports tourer ovlivnily celkový design a poskytly také směr pro návrh předních i zadních světel vozu. Vzhled studie Genesis Coupe byl částečně inspirován závodními vozy z okruhu Le Mans. Stupačky studie jsou navrženy nízko u země a strany vozu se tak zdají extrémně široké zatímco postranní skla se zdají extrémně úzká a umožňují tak kolům zapadnout do vyboulených blatníků. Návrháři zvolili co největší vzdálenost mezi kabinou a blatníky, aby dokončili agresivní sportovní vzhled vozu. Tři velké odlučovače tepla zabudované v kapotě jsou navrženy tak, že dokáží ochladit jakkoli silný motor. Až se studie stane realitou, tři velké otvory v předním ochranném panelu pomohou lepšímu dýchání motoru. Špičky duálních výfuků, které jsou integrovány do zadního ochranného panelu, opakují téma předních chladících otvorů a jsou obklopeny rozptylovačem vzduchu vyrobeným z karbonových vláken. Klenutá linka střechy a zašpičatělá kabina vyzdvihují vnější profil vozu a zdůrazňují jeho široké boky. Studie Genesis Coupe je vybavena dvacetipalcovými hliníkovými koly s hlubokými talíři, předními pneumatikami Hankook 255/35 ZR a zadními pneumatikami 275/35 ZR. Hyundai Roadshow tourplan Konfigurace Sportovní kupé s pohonem zadních kol, motor umístěn vepředu Rozvor kol 2820 mm Celková délka 4666 mm Celková šířka 1902 mm Celková výška 1386 mm Kola 20-ti palcová, pětipaprsková Pneumatiky Hankook 255/35 ZR přední a 275/35 ZR zadní Předvýrobní detaily vozu Typ motoru V6 Předpokládaný počet koňských sil více než 300 Předpokládaný točivý moment více než 338 Nm Objem 3,8 litru Materiál bloku motoru hliník litý pod vysokým tlakem Materiál hlavy válců hliník Ventilový rozvod Dual Over Head Cam (DOHC) Časování ventilů průběhové variabilní časování Předpokládané zrychlení z 0 na 60 mil za hodinu (přibližně 97 km/h) pod šest vteřin Převodovka manuální šestirychlostní Přední brzdy Brembo, kotouč 340 mm, dvoupístové třmeny Zadní brzdy Brembo, kotouč 330 mm, dvoupístové třmeny Diferenciál s omezeným prokluzem
  • Tag : 2007, Tiskové zprávy

Pro další informace kontaktujte:

Mgr. Klára Elišáková
mobil: 702 283 983
e-mail: kels@medea.cz

copyright © 2018 PressWeb | Hyundai.cz