Hyundai Motor News

News

Hyundai na autosalonu v Ženevě

03.08.2009
Hyundai na autosalonu v Ženevě Hyundai představí nový Accent na autosalónu v Ženevě Nový podvozek a zavěšení kol Nové kombinace motorů a převodovek Sportovnější design Zvýšená bezpečnost Novátorský interiér Model dále staví na pověsti Hyundai jako ekologické firmy Ženeva, 28.2. 2006 – Hyundai dnes představuje na autosalónu v Ženevě nový Accent. Vůz segmentu C byl navržen tak, aby mohl nabídnout stejnou atraktivitu jako jeho předchůdci, kteří se tak významně podíleli na celosvětovém úspěchu firmy Hyundai. Předchůdce Accentu, byl představen v roce 1975 a doslova převálcoval korejský trh. V roce 1976 již tvořil skoro polovinu prodeje osobních vozů v Koreji a uspěl i při vývozu do jiných zemí. Model, který se původně jmenoval Pony, prodělal v roce 1982 významný facelift a jeho druhá generace byla představena v roce 1985. Nové úpravy tohoto modelu byly postupně představeny v letech 1989, 1994 (zde již nese název Accent) a 1999. V současnosti se představuje již šestá generace tohoto vozu. Tento model nabízí všechny ctnosti, které pomohly firmě získat náklonnost zákazníků, ale všechny jsou zabaleny v novém, jemnějším a ekologičtějším balení. Při výrobě Accentu vzal Hyundai v potaz vyšší očekávání zákazníků na všech trzích: nižší vibrace a hluk, vyšší ekonomičnost vozu, vylepšené řízení, výkon a jízdní vlastnosti, ergonomii a pohodlí, které jsou nejlepší ve své třídě a samozřejmě eleganci. Rozšíření trhů pro Accent Přestože tradičními trhy pro model Accent jsou Korea a Spojené státy, firma Hyundai je přesvědčena, že kultivovaná elegance vnitřního prostoru vozu a vyspělé zpracování Accentu také zvýší atraktivitu tohoto vozu na ostatních trzích, zvláště v Evropě. Nový Accent je o dvacet milimetrů delší, o patnáct milimetrů širší, o 75 milimetrů vyšší a také přibral 60 milimetrů na rozvoru kol. Je stále úhledný a skoro výjimečně se nachází mezi standardy třídy B a většího vozu třídy C. Nicméně, díky schopnosti inženýrů firmy Hyundai vytvořit prostor, jsou design a vnitřní prostor vozu blíže třídě C, což skýtá velkou přitažlivost hlavně pro menší a mladší rodiny. Vnější design Čistý a moderní design ukazuje na první pohled, že Accent patří mezi kvalitní modely. Harmonické zpracování přední části vozu se spodním integrovaným přívodem vzduchu a charakteristické široké linie jemně naznačují sportovní charakter vozu. Jemně rozevláté klenutí kol a volitelná patnácti palcová litá kola tento sportovní charakter ještě podtrhují. Čistý vzhled přední části vozu byl umocněn integrací postranních blinkrů do uchycení světel. Černé objímky zvyšují sportovní vzhled. Ochranná mřížka chladiče byla vytvořena střízlivým použitím kovu a mlhová světla byla elegantně zapracována do integrovaného přívodu vzduchu. Výsledkem je nepřerušený profil nárazníku, který vyzdvihuje sílu designu. Jemný postranní profil nového Accentu minimalizuje rušení linky a designéři také zvětšili plochu okna. Aerodynamická zpětná zrcátka jsou vyhřívaná a disponují elektrickým ovládáním. Chromované kličky u dveří akcentují vysokou kvalitu vozu. Nezaměnitelné štíhlé pásky chránící bok vozu umocňují boční profil vozu. Aby designéři umocnili sportovní vzhled vozu, doplnili čtrnácti palcové poklice a čtrnácti palcová litá kola, která nesou logo firmy Hyundai. Na objednávku jsou s vozem dodávána speciálně navržená šestipaprsková patnácti palcová kola. Celková vyváženost a harmonie Accentu je k vidění také na zadní části vozu. Veškeré části jsou pečlivě zabudovány tak, aby působily dojmem ucelenosti. Kombinovaná zadní světla odrážejí zahalené zpracování zadní části. Jejich černé obložení je také dále zapracovává do celkového stylu vozu. Jejich jas a viditelnost do tří směrů dodává pocit bezpečí, stejně jako optimálně umístěné brzdové světlo. Nárazník za hlubokým zavazadlovým prostorem nabízí také parkovací senzory. Vnitřní Design Markantně kvalitní vnitřní design Accentu by vytvořen kombinací vytříbenosti a jednoduchosti. Návrháři použili kvalitní materiály a využili větší prostor, tak aby přinesli do tohoto místa pocit novátorství a jistoty. Toto také zahrnuje dvoutónové provedení, které je podobné tak oceňovanému modelu Sonata, a to včetně úzkého dřevěného obložení, které odděluje barvy. Dvojitě zahnutá palubní deska a tradiční přístrojová deska, která je osvětlena zelenými LED světly, přinášejí styl a uspořádání přístrojů jak je známe z letadel. Tento pocit pořádku je dále umocněn středním ovládacím panelem, který nabízí ovládání přehrávače, topení a větrání a další menší detaily pro pohodlí pasažérů. Zde je kladen důraz hlavně na intuitivní ovládání a jednoduchost použití. Každý ovladač včetně výškově nastavitelného volantu byl předělán tak, aby mohl nabídnout větší pohodlí a jednoduchost přístupu a ovládání. Přední sedadla byla přepracována a nabízí větší pohodlí díky využití místa na ramena a nohy. Pasažéři také mohou využít duální nastavení sklonu a výšky sedadla. Rozšířena byla také plocha vytápění sedadel. Prostorná zadní sedadla nabízí možnost rozdělení v poměru 60:40. Kapacita zavazadlového prostoru, který pojme 390 litrů, je na tuto třídu opravdu velkorysá. Ventilace vzduchu byla přepracována oproti staršímu Accentu a nabízí opravdu výkonné větrání. Manuálně nastavitelnou klimatizaci doplňuje také volitelná klimatizace automatická. Nový Accent sleduje tradici firmy Hyundai, která se snaží poskytnout co nejvíce prostoru pro všechny pasažéry vozu. Accent proto nabízí přihrádky na mapy zabudované ve dveřích, držáky na nápoje, prostornou přihrádku na rukavice, prostor na odkládání věcí umístěný pod volantem a také kapsy umístěné na zadní straně předních sedadel. Všechny prostory pro odkládání věcí jsou samozřejmě praktické a dobře přístupné. Tónované sklo a elektricky vyklápěné střešní okno vévodí celému seznamu standardního a volitelného vybavení, které ještě dále zvyšuje pohodlí. Ostatní vybavení zahrnuje: tři sestavy přehrávače se šesti reproduktory, přepracovanou lampičku na čtení map, která nabízí také držák na brýle, rozšiřitelné textilní sluneční clony, popelník, přední i zadní střední opěrátka na lokty, centrální zamykání s dálkovým ovládáním, imobilizér, dálkový ovladač pro zavazadlový prostor, zadní odkládací prostor umístěný pod podlahou, spořič baterie a ovládání oken. Celkový dojem řidiče a pasažérů z prostornosti vozu a jeho uspořádání je obyčejně spojen s vozy, které jsou nejen větší, ale také dražší. Motory a převodovky Dva benzínové a jeden dieselový motor nabízí pokročilou technologii a velký výkon hlavně díky tomu, že byly vyrobeny na nejmodernějších výrobních linkách. Všechny motory vyhovují emisním normám Euro 4. Motor 1,6 DOHC (točivý moment 112Nm při 6000 ot/min / 146 Nm při 4500 ot/min) nabízí technologii CVVT (Constantly Variable Valve Technology ), která zdvojnásobí počet horních vačkových hřídelí se čtyřmi ventily na válec. Výsledkem je motor, který může volně zvyšovat otáčky a vyhovět tak jakémukoli způsobu jízdy. Nezáleží na tom, jestli řidič požaduje rychlou akceleraci nebo dlouhý dojezd, protože technologie CVVT maximálně využije každou kapku paliva. Dále je v nabídce motor 1,4 DOHC (97Nm při 6000 ot./min / 125,4 Nm při 4700 ot./min). Nový dieselový motor 1,5 VGT byl vyvinut s přispěním střediska výzkumu a vývoje v německém Rüsselsheimu. Motor má manuální převodovku a systém přímého vstřikování CRDi (Common Rail Diesel injection) zahrnuje také systém variabilní geometrie turbodmychadla. Motor je ekonomický s parametry 110ps s 235 Nm při 1 900 - 2 750 otáčkách za minutu. Nový Accent může nabídnout pětirychlostní manuální převodovku nebo novou automatickou převodovku. V kombinaci s novými motory nabízí obě převodovky velký skok vpřed co se týče pohodlí jízdy a řízení vozidla. Jen málo vozů v této třídě může nabídnout takovou kombinaci ekonomičnosti, zrychlení a síly. Podvozek, jízda a ovládání Jízdní vlastnosti a ovládání nového Accentu byly zlepšeny také díky zvýšené odolnosti v ohýbání a sta-bilitě v kombinaci s novou geometrií závěsu kol. Přední rozpěrné zavěšení MacPherson bylo předěláno a zadní náprava vozu dostala nové torzní zavěšení s vinutými pružinami a teleskopickými tlumiči. Ve předu dodává pevnost nová konstrukce a stabilita a kontrola vozu je zvýšena většími pouzdry a rameny ve tvaru písmena L , které jsou doplněny vysoce hodnocenými tlumiči. Vůz nabízí technologii MDPS (Motor Driven Power Steering), elektrický posilovač řízení, který dodává lepší pocit při rovné jízdě a také větší kontrolu vozu při zatáčení. Výsledkem všech vylepšení je stabilita jízdy, lepší řízení a ovládání vozu na silnici a také znatelně plynulejší a tišší jízda. Aktivní a pasivní bezpečnost Vysoké investice do počítačových simulací a testování vozů přinesly také vylepšení karoserie v rámci pasivní bezpečnosti. Karosérie je tvrdší se zpevněnými přepážkami, sloupky a vnitřním uspořádáním, které minimalizují důsledky bočního nárazu. Všechny tyto prvky dohromady tvoří stabilní základnu pro tužší přední rám. Deformační zóny byly také optimalizovány. Standardní prvky pasivní bezpečnosti dále obsahují přední a postranní vypínatelné airbagy, přední a zadní okenní airbagy, aktivní opěrky hlavy, přední tříbodové bezpečnostní pásy s duální předkontrolou napětí a omezovači síly. Opatření k zajištění aktivní bezpečnosti obsahují nový systém ESP s kontrolou trakce. Zadní brzdný systém vyvine o padesát procent větší brzdnou sílu než předchozí model. Hluk a vibrace Po úspěchu s omezením hluku a vibrací v tak oceňovanému modelu Sonata nebyli inženýři firmy Hyundai o nic méně úspěšní poté, co zaměřili svou pozornost na nový Accent. Každá součást vozu se stala předmětem intenzivního vývoje, takže každá součástka vozu prošla analýzou hluku a vibrací tak, aby mohly být vybrány ty nejlepší materiály z hlediska absorpce. Podpůrný rám a části karoserie byly zpevněny a posíleny. Hydraulické upevnění motoru bylo přepracováno a doplněno systémem vycpávek a vycpávky byly použity také, aby utěsnily místa průniku větru a vibrací. Nový vnitřní systém výměny vzduchu je o poznání tišší a to samé platí také o pomocných zařízeních motoru. Upevnění střešního okna bylo navrženo tak, aby zredukovalo hluk větru. Díky všem těmto opatřením byly hluk a vibrace znatelně sníženy a některá opatření pomohla také vytvořit nové úrovně síly a pevnosti vozu.
  • Tag : 2006, Tiskové zprávy

Pro další informace kontaktujte:

Mgr. Klára Elišáková
mobil: 702 283 983
e-mail: kels@medea.cz

copyright © 2018 PressWeb | Hyundai.cz