Hyundai Motor News

News

Hyundai na autosalonu v Ženevě

03.08.2009
Hyundai na autosalonu v Ženevě Zbrusu nový Hyundai Santa Fe Nový, evropštější a sportovnější styl Nová verze se 7 sedadly Nový interiér nejvyšší třídy Nové verze motorů zajišťují status „první volby“ pro zákazníky beroucí ohled na životní prostředí Chytré elektronické 4WD vozy k dispozici se systémem ESP (Elektronický program stability) Vylepšená všestranná opatření pro aktivní a pasivní bezpečnost Ženeva, 28.2. 2006 – Společnost Hyundai dnes představila svůj zbrusu nový vůz Santa Fe evropské veřejnosti. Díky svému přitažlivému designu a řadě atraktivních vlastností má Santa Fe skvělou pozici v konkurenčním boji v prémiovém segmentu SUV vozů (sportovní terénní vozidla) evropského stylu. Tento segment je zajímavý pro rostoucí počet zákazníků. Hyundai a trh s SUV Model Santa Fe, poprvé představený na autosalonu v Detroitu v roce 1999, založil pověst společnosti Hyundai jakožto výrobce SUV vozidel nejvyšší třídy. Získal společnosti Hyundai uznání a mnoho nových zákazníků. Svým jedinečným robustním a nezávislým designem uvedl novou třídu vozidel, která kom-binují pohodlí automobilů s uzpůsobením pro náročné terény. Společnost Hyundai, povzbuzena úspěchem Santa Fe, rozšířila řadu svých SUV. Zbrusu nový model Santa Fe segmentu D byl navržen tak, aby posílil ofenzivu společnosti v tomto dynamicky rostoucím, avšak vysoce konkurenčním tržním segmentu. Oproti předchozímu velmi oblíbenému modelu nabízí okamžitě rozpoznatelné výhody. Je o něco větší – o 175 mm delší, o 45 mm širší a o 80 mm širším rozvorem kol. Rovněž nabízí větší komfort vyšší třídy, jízdní vlastnosti podobnější osobním automobilům a nový, poutavý mezinárodní styl. Přirozeně poskytuje rovněž více místa v interiéru, více luxusu, pohodlného příslušenství a uživatelské přívětivosti. Výsledkem je jedinečný celek, aplikující tradiční hodnoty Hyundai a přednosti kvality, spolehlivosti a překvapivého designu, z nějž vyzařuje zdravý životní styl a vitalita. Santa Fe je atraktivní vůz pro mnoho lidí, ať už jsou sportovně založení, úspěšní v kariéře, zaměření na rodinu, styl nebo kladou důraz na kvalitu a hodnotu. Nový design exteriéru a stylizace Zavedené hodnoty Santa Fe, asertivní a výjimečná sebedůvěra a propracovanost, jsou vyjádřeny dramatickým novým uvolněným mezinárodním stylem. Výsledkem je mimořádně přitažlivý a elegantní vůz. Vnitřní Design Nová přední maska, která zdůrazňuje vynikající proporce a linie dvojité kapoty, rovněž sjednocuje horní část karoserie se záměrně šedivým ochranným zbarvením spodní části karoserie. Horizontálně řazené skupiny předních světel sestávají z reflektorů projekčního typu s jasnými skly a černými rámy (kvůli účinnosti i vizuální přitažlivosti). Svižná horní kapota a zpracovaní pilířů A prozrazují výkonnost, zatímco široký rozvor poukazuje na mimořádnou ovladatelnost a stabilitu na silnici. Celkově je přední styl hladký, přívětivý a okamžitě přitažlivý. Z bočního pohledu jsou křivky nového a vytříbeného profilu hladké, plynulé a vyvážené. Rozmáchlá elegance bočních linií je završena pochromovanými klikami dveří a kryty postranních zrcátek v barvách dvou tónů. Průhledná postranní směrová světla a jemně zabarvené zasazené čelní reflektory prohlubují celkovou sofistikovanost vzhledu. Obložení spodní části karoserie je matně šedé a ladí se spodním předním panelem. Elegantní 18-palcová kola pod účelnými podběhy poskytují obdivuhodnou světlou výšku a pozici. Nové střešní ližiny tvoří nedílnou součást zpracování střechy a dále prohlubují celkovou harmonii. Dojem, který Santa Fe vytváří, je kombinací prostorné hbitosti a aerodynamického půvabu. Zadní tříčtvrteční pohled na nové Santa Fe jasně ukazuje, kolik pozornosti bylo věnováno propracování všech aspektů křivek. Prodloužená délka umožnila rozmáchlejší profil. Kombinovaná zadní světla jsou zapuštěna do oslňující obvodové linie, která navazuje na jasné ladění přední části. Horní brzdová LED světla jsou začleněna do zadního spoileru, zatímco zadní mlhová světla ustoupila k zadnímu nárazníku. Praktické, doširoka otvíratelné zadní dveře korunují uvolněný styl. Celá struktura vykazuje smysl pro hbitost, která charakterizuje funkční symetrii. Dominujícím prvkem je funkční, úhledně prezentovaná elegance. Propracovanější interiér Moderní integrovaný design pozdvihl vnitřní komfort nového Santa Fe na prestižní úroveň. Zvětšený interiér nejen nabízí vyšší prostorové možnosti, ale umožnil společnosti Hyundai nabídnout rovněž možnost 7 plnohodnotných sedadel. Ať již s pěti či se sedmi sedadly, největší zřetel při navrhování nového interiéru byl kladen na snadnost provozu a uspořádání a kvalitu materiálů. Vkusné použití vysoce lesklého dřeva a opracovaného kovu, v kombinaci se třemi variantami dvoutónových barev, zdůrazňuje uvolněnou atmosféru vozu. Moderní látky síťového typu použité pro čalounění a vysoce kvalitní tradiční kůže vyvolávají okamžitý pocit uklidnění a domova. Proces vývoje designu společnosti Hyundai rovněž vedl ke vzniku nádherně pohodlných, nosných a elegantních sedadel, s přidanými praktickými vylepšeními ve formě dvojitých ovladatelných sedadel, integrovaných opěrek hlavy, nastavitelných bederních opěrek a hydraulicky nastavitelné výšky sedadla. Dokonce i vyhřívání sedadla nyní pracuje ve dvou stupních. Co se týče regulace vzduchu, představuje nový model Santa Fe významný krok vpřed. K dispozici je jak dvojzónová automatická klimatizace, tak manuální klimatizace. Díky nastavitelné technologii komprese vzduchu a optimalizované a sofistikované pozornosti věnované rozvodu vzduchu a ventilaci nabízí vůz fantasticky větrané prostředí. U sedmisedadlové varianty je třetí řada sedadel vybavena vlastní klimatizační jednotkou a rozvodem vzduchu. Pokud jde o hlavní a doplňkové ovládací prvky, ergonomie, která umísťuje veškeré tyto prvky jednoduše na dosah, a umožňuje snadné umístění a aktivaci i méně významných ovládacích prvků, jako např. ele-ktrického ovládání oken, je prostě součástí tradice Hyundai. Moderní modré osvětlení prvků nezatěžuje oči a zvyšuje viditelnost. Vysoce kvalitním dojmem působící, ve dvou osách výškově nastavitelný volant a řadící páka, ještě zdůrazňují všestrannou kvalitu a propracovanost. Design nové středové konzoly byl upraven tak, aby umožnil její častější využití a snadnější přístup do úložných prostor jak pro řidiče, tak pro spolujezdce na předním sedadle. Jako u každého vozu Hyundai, i zde se nabízí široká škála vybavení a příslušenství pro pohodlí řidiče a cestujících. Každý, kdo se veze novým Santa Fe, tak má plně uspokojivý a osvěžující zážitek. Nová úroveň příslušenství Při přizpůsobování nového Santa Fe životnímu stylu potenciálních zákazníků nebyl přehlédnut žádný detail. Mimořádnou zvukovou kvalitu informačních a zábavních systémů lze ovládat prstem na volantu, stejně jako tempomat. Pro externí spotřebiče slouží tří zásuvky o napětí 12V. Mezi další standardní a doplňkové vybavení patří: ECM zpětné zrcátko s kompasem, zadní vnitřní lampičky, dveřní světla, nově umístěné držáky na nápoje a sluneční brýle, prostorné kapsy na mapy, širokoúhlá vnější zrcátka, vnitřní zrcátko pro rozhovory, dešťový senzor, vyhřívání předního skla pod stěrači, tónovaná skla, dálkové ovládání dveří, chladnička, zavazadlový prostor pod podlahou, osvětlení a kryt zavazadlového prostoru, háčky na zavazadlovou síť, úchyty pro dětskou sedačku, opěrky rukou u středního sedadla vzadu, deadlock a imobilizér, rozšířené protisluneční clony se skladovacími kapsami, bezpečnostní signalizaci a digitální hodiny. Více prostoru a flexibility v interiéru Větší prostor a lepší skladovatelnost v novém Santa Fe znamenají významný krok vpřed. Pro návrháře a inženýry společnosti Hyundai znamená trocha prostoru navíc hodně. O 175 mm prodloužená délka a o 45 mm větší šířka byly převedeny přímo do pohodlí a příslušenství v interiéru. Řidiči získávají 25 mm prostoru pro nohy navíc. Zavazadlový prostor byl prodloužen a rozšířen a nabízí nyní o 84 litrů více. Pečlivá pozornost věnovaná pohodlí a příslušenství a objem zavazadlového prostoru dosahující 774 (1582) litrů vedou k tomu, že nové Santa Fe je prostornější a nakládání a vykládání jsou snadnější. Spolu s větším prostorem pro hlavu, ramena a nohy nabízí nové prostorové řešení rovněž mimořádně jednoduchý přístup. Široké dveře, vyšší linie střechy, větší prostor mezi předními a zadními sedadly a vnitřní světlé rozměry zajišťují, že výstup a nástup do Santa Fe jsou mimořádně snadné a pohodlné. To vede k novému pocitu prostornosti a luxusu. Nový motor a rozsah převodovky Nové Santa Fe nabízí více čisté a hladké síly, doplněné pro Hyundai typickou spolehlivostí v náročných podmínkách a ekologickou šetrností. Vylepšený motor CRDi o objemu 2,2 litru a benzinový motor o objemu 2,7 litru nabízejí dynamický výkon. Vysoce moderní turbodmychadlo s variabilní geometrií (VGT) Hyundai umožňuje dieselovému motoru o objemu 2,2 litru (110kW při 4000 ot/min a točivý moment 335Nm v rozmezí 1800-2500 ot/min) nabídnout vyšší výkon, nižší spotřebu a celkově lepší a dynamičtější provoz. Účinnější vysokotlaký vstřikovací systém Common Rail Diesel pomáhá zajišťovat lepší reakci a ovládání a dále snižovat hluk, vibrace a tvrdost (NVH) vycházející z motoru. Díky tomu, že kdykoli to bylo možné, bylo sníženo tření, zlepšila se účinnost a hladkost chodu motoru. Nová vyvažovací hřídel s nízkým třením je skutečně vysoce moderním vylepšením v tomto směru. Technologie (Variable Geometry Turbo) turbodmychadlo s pro-měnlivou geometrií s novým a větším nábojem dále zlepšuje účinnost a výkon motoru. Motor V6 2.7 s 24 ventily (139kW při 6000 ot/min a kroutící moment 248Nm při 4000rpm) používá nejmodernější technologii (Constantly Variable Valve). CVVT – proměnné časování ventilů vede k význa-mnému snížení spotřeby paliva a zvýšení výkonu. Nový třícestný (Variable Intake Systém) - systém proměnlivého nasávaní je řízen elektronicky a reaguje na požadavky řidiče. Výsledkem je větší flexibilita při nižší spotřebě paliva za všech podmínek. Rovněž vytvořením motorového bloku z hliníku došlo ke snížení hmotnosti a následně ke zvýšení technické účinnosti, výkonu a ekonomičnosti provozu. Jak automatické, tak manuální převodovky jsou nové. Manuální převodovka nyní využívá technologii tří os a trojitého kuželového převodu. Výsledkem je převodovka, která řidiči poskytuje přesnější a tišší zážitek z řízení. Nová automatická převodovka obsahuje ultratenký měnič momentu, s počítačově optimalizovanými břity. Tlak byl rovněž optimalizován tak, aby vyhovoval požadavkům řízení. Obě převodovky poskytují vyšší výkon, lepší pocit a nižší hluk, vibrace a tvrdost (NVH). Vylepšené zavěšení Byly vynaloženy veškeré snahy na to, aby zavěšení kol nového Santa Fe patřilo k nejlepším v této třídě. To zajistilo lepší jízdu, ovládání a univerzální zavěšení pro všechny terény. Přední zavěšení se stabilizátorem MacPherson obsahuje optimálně postavená obrácená spodní ramena tvaru L. To umožňuje vysokou citlivost řízení a vyšší dynamickou kontrolu. Větší pouzdra, umístěná mezi předním pomocným rámem a zavěšením, zlepšují pocit řidiče z jízdy celkově. Zvětšením úhlu válečku byla zlepšena stabilita i ovládání za všech podmínek. Standardní zadní zavěšení je sofistikovaný a prověřený systém s pěti články. Nabízí se však i více-článková verze, která dynamicky přibližuje jízdní vlastnosti běžných automobilům. Snížením umístění a zvýšením tuhosti tlumičů došlo ke zlepšení pocitu z jízdy i stability při projíždění zatáček. Závěsné rameno bylo přemístěno z karoserie na zadní příčku, což snižuje pronikání hluku ze silnice a zvyšuje kvalitu jízdy a ovládání. Nový systém rovněž šetří místo a zvyšuje tak prostornost zadní části vozu. Systém automatického vyvažování Bez ohledu na změny hmotnosti či rozložení nákladu, moderní a vysoce účinný systém automatického nastavení výšky vozidla zajišťuje konstantní výšku vozidla, bez potřeby vnějšího zdroje energie. Nový elektronický 4WD systém Nový elektronický 4WD systém „točivý moment podle požadavků“ využívá čidla ke sledování silnice a jízdních podmínek. To mu umožňuje určit, kdy je zapotřebí vyšší točivý moment a automaticky kdykoli, v případě potřeby, zapnout 4WD. Pohon je přenášen na zadní kola prostřednictvím lamelové spojky. Tímto způsobem systém zvyšuje výkonnost stálého 4WD bez vyššího zatížení řidiče. Za zhoršených povětrnostních podmínek či částečně kluzkého povrchu může řidič rovněž sám zapnout 4WD pohon kdykoli si to přeje prostřednictvím spínače 4WD. Tento spínač byl vylepšen, aby bylo zamezeno problémům při ostrém projíždění zatáček - TCB (Tight Corner Breaking). To je mimořádně užitečné při projíždění pískem, stojatou vodou či kluzkými zatáčkami. NVH (Hluk, vibrace a tvrdost) Nejnižší možná úroveň NVH (hluku, vibrací a tvrdostí) pro danou třídu byla vždy součástí strategie pro nové Santa Fe. Nové metody řízení, intenzivní výzkum a pečlivá pozornost věnovaná všem zdrojům rušení, vedly ke vzniku v tomto ohledu mimořádného vozu. Mezi hlavní vylepšení patří nová křížová výztuha s konstrukcí z několika oblouků, která snížila pronikání hluku palubní deskou. Vibrace palubní desky byly výrazně sníženy pomocí nové podlahy s několika oblouky a použitím materiálů se „sendvičovou“ strukturou. Optimalizací tvaru a designu střešního nosiče byl minimalizován hluk vznikající větrem. Další redukce hluku pocházejícího z větru souvisí s aerodynamicky optimálními dveřními moduly. Pronikání hluku z motoru bylo sníženo pomocí nového standardního izolačního vycpání kapoty a nově vyvinutých listů větráku u chlazení motoru a klimatizace, elektronika řídí tuhost uložení motoru. Bezpečnost Nový vypínač bočního airbagu spolujezdce Nové aktivní opěrky hlavy u řidiče a spolujezdce na předním sedadle Nově umístěné tříbodové zadní bezpečnostní pásy zvyšují bezpečnost a pohodlí Do každého nového Santa Fe je zabudován klid mysli. Technici společnosti Hyundai vytvořili pevnou konstrukci, která tvoří perfektní základnu pro veškeré výhody aktivní a pasivní bezpečnosti, které nyní zákazníci očekávají. Kombinací různých technologií došlo ke zvýšení celkové dynamické bezpečnosti Santa Fe. Například zvětšením dvojitých posilovačů brzd z 9 na 10 palců a následnou kombinací ABS s EBD (systém elektronického rozdělení brzdné síly), a díky 16 palcovým odvětráváným diskům byl významně zvýšen brzdný účinek. ESP zajišťuje bezpečnou jízdu za veškerých podmínek, především v kombinaci s Electronic 4WD. Design vytvářený pomocí počítačů, simulace nárazů a intenzivní výzkum a testy pomohly optimalizovat nárazové zóny a vyztužená místa tak, aby byla ochráněna kabina s pasažéry. Uvnitř kabiny byla věnována pečlivá pozornost samotným cestujícím. Ochranná opatření zahrnují všestrannou ochranu pomocí 6 airbagů jako standard. Každé sedadlo má trojbodové bezpečnostní pásy. Nyní jsou rovněž k dispozici aktivní opěrky hlavy a nastavitelné pedály. Nové Santa Fe proto nabízí mimořádnou bezpečnost.
  • Tag : 2006, Tiskové zprávy

Pro další informace kontaktujte:

Mgr. Klára Elišáková
mobil: 702 283 983
e-mail: kels@medea.cz

copyright © 2018 PressWeb | Hyundai.cz