Hyundai Motor News

News

Hodnota značky Hyundai stoupá

03.08.2009
Hodnota značky Hyundai stoupá Obsadila 75. místo v průzkumu nejlepších značek Best Global Brands provedeného firmami BusinessWeek/Interbrand Skok o devět bodů v pořadí je největší mezi výrobci automobilů Značka Hyundai předčila několik renomovaných soupeřů Podle studie Best Global Brands provedené pro rok 2006 poradenskou společností Interbrand ve spolupráci s mediální organizací BusinessWeek se sídlem v New Yorku je značka Hyundai Motor Co. jednou z nejlepších světových značek díky umístění na celkové 75. pozici. Sedmnácti procentní meziroční vylepšení hodnoty značky Hyundai vyneslo korejskému výrobci titul nejrychleji rostoucí automobilové značky a také místo mezi pěti nejrychleji rostoucími značkami vůbec. Při svém debutu v žebříčku Best Global Brands v minulém roce se Hyundai umístil na 84. místě. Síla značky Hyundai s odhadovanou hodnotou 4,1 miliardy amerických dolarů již teď převyšuje několik soupeřů v oboru. “Tato studie nám říká co již vlastně mnoho lidí ví: Že značka Hyundai je hvězda, která rychle stoupá vzhůru,“ řekl vice-prezident firmy Hyundai pro značku Brandon Yea. “Naše řízení značky je podporováno stálým zlepšováním kvality našich výrobků,“ dodal Brandon Yea. Změnilo se také to, jak veřejnost vnímá značku Hyundai a to díky zvyšující se kvalitě vozů Hyundai. Tato kvalita také nastartovala stálý růst prodejů a důvěry ve značku mezi zákazníky a prodejci. Řízení značky se stalo nejvyšší prioritou díky tomu, že Hyundai se snaží najít co nejlepší vyvážení mezi růstem kvality a kvantity. Řízení značky se dnes také dotýká rozhodování v navrhování vozů, marketingu a komunikaci stejně tak jako v oboru maloobchodu a poprodejního servisu. Pozice v 2006 Interbrand Výsledek za rok 2006 100. Pozice v rámci automobilového průmyslu Značka Hodnota značky(Miliardy $) 7. 1 Toyota 27,9 10. 2 M. Benz 21,8 15. 3 BMW 19,6 19. 4 Honda 17,0 29. 5 Ford 11,0 56. 6 VW 6,0 74. 7 Audi 4,2 75. 8 Hyundai 4,1 80. 9 Porsche 3,9 90. 10 Nissan 3,1 92. 11 Lexus 3,1 Interbrand (www.interbrand.com) je vedoucí poradenskou společností a ve spolupráci s BusinessWeek také autorem výročního žebříčku The Best Global Brands. Firma byla založena v roce 1974. Interbrand má pobočky ve více než třiceti městech ve dvaceti zemích a klienty z řad těch nejrespektovanějších společností. BusinessWeek je vedoucí světový časopis.informující o ekonomice založený v roce 1929. Časopis je vydáván nakladatelstvím McGraw-Hill Companies, BusinessWeek má každý týden více než 4,7 milionu čtenářů ve 140 zemích. Jazykové mutace časopisu zahrnují čínštinu, ruštinu a indonéštinu. Firma Hyundai Motor Co. založená v roce 1967 se vyvinula v Hyundai-Kia Automotive Group, která v roce 2005 prodala 3,7 milionu vozidel a stala se tak šestým největším světovým výrobcem automobilů. Skupina sdružuje více než dva tucty společností zaměřených na automobilový průmysl. Hyundai Motor Co., která celosvětově zaměstnává více než 68 tisíc lidí, vykázala v roce 2004 nekonsolidované tržby 26,1 miliardy dolarů. Vozy Hyundai se prodávají ve 193 zemích díky 5000 obchodních zastoupení a showroomů. Další informace o firmě Hyundai Motor Co. a jejích produktech jsou k dispozici na stránce http://www.hyundai-motor.com
  • Tag : 2006, Tiskové zprávy

Pro další informace kontaktujte:

Mgr. Klára Elišáková
mobil: 702 283 983
e-mail: kels@medea.cz

copyright © 2018 PressWeb | Hyundai.cz