Hyundai Motor News

News

Modernizované Santa Fe přichází na trh

03.08.2009
  Modernizované Santa Fe přichází na trh O nejvhodnějším typu automobilu pro současný styl života se sice motorističtí odborníci neustále přou, kdo však tráví svůj volný čas aktivně, má v tomto směru poměrně jasno. Pro něj je nejlepší volbou vůz kategorie SUV. Těch se v loňském roce prodalo v České republice 4.934 a velkou měrou k tomu přispěl i Hyundai s modelem Santa Fe (459 kusů). V roce 2004 se Santa Fe stalo králem segmentu SUV/Off Road a několik předchozích let mimochodem patřilo ke špici segmentu. V roce 2002 bylo Santa Fe ze všech SUV také nejprodávanějším. Modernizovaný design exteriéru Aby tomu tak bylo i v dalším období, dochází u Santa Fe k několika málo vylepšením. Málo proto, že zdokonalovat dokonalé lze jen obtížně. Přesto odlišit obě varianty Santa Fe půjde na první pohled. Nová je totiž přední maska, která vozu dodává výraznější vzhled, dominantně se pak na ní vyjímá především logo, charakteristické písmeno H. Další změny vnějšku jsou zaznamenatelné nejen zezadu (nové ztvárnění nárazníku a zadních dveří, změněná struktura zadních světel ap.), ale i z boku, kde si nelze nevšimnout výrazných plastů v dolní části karosérie po celé délce, které mají „svou“ barvu a dodávají vzhledu modelu další atraktivní rozměr. O přízeň zákazníků se budou ucházet i dvě zcela nové barvy karosérie – světle hnědý a světle modrý metalický lak. Změny v interiéru vozu Další změny u nového modelu Santa Fe jsou vysledovatelné v interiéru. Ten se bude od nynějška prezentovat v dvoubarevném tónu. Výrazněji jsou pojaty i hlavní ukazatele pod volantem, displej palubního počítače a další drobnosti - kupříkladu v loketní opěrce zadních sedadel přibyl držák na dva nápoje. Technické vlastnosti Po technické stránce zůstává Santa Fe i nadále automobilem s propracovanými jízdními vlastnostmi pro jízdu po asfaltové i polní cestě. K tomu mu nadále pomáhají vitální pohonné jednotky i důmyslný způsob pohonu všech kol. U motoru 2,0 CRDi se systémem VGT je v běžném provozu veškerý výkon přenášen na přední kola; pokud se však změní jízdní podmínky nebo požadavky na točivý moment, řídící jednotka rozpozná rozdíly a přenese výkon v optimální kombinaci na všechna čtyři kola. Novinkou je u tohoto motoru (2,0 CRDi VGT) je možnost manuálního uzamčení stálého pohonu na přední i zadní nápravu v poměru 50:50 tlačítkem 4WD lock umístěným na přístrojové desce. Ostatní verze mají stálý pohon všech kol s rozdělením točivého momentu v poměru 60:40. Platí tak i dál, že Hyundai Santa Fe nikoho na holičkách nenechá. Ceny na českém trhu Modernizované Santa Fe je na českém trhu nabízeno se dvěma zážehovými a dvěma vznětovými motory a ve třech úrovních výbavy. Santa Fe v úrovni výbavy ACTIVE 4x4 je v nabídce se vznětovým motorem 2,0 CRDi a 5ti stupňovou manuální převodovkou v ceně 749.900 Kč s DPH (v provedení pro kategorii N1 za 648.158 Kč, tedy bez DPH). Dále ve verzi DYNAMIC 4x4 a zážehovým motorem 2,4i a 5ti stupňovou manuální převodovkou stejně tak, jako se vznětovým motorem 2,0 CRDi a systémem VGT (proměnné nastavení lopatek turbodmychadla) s manuální či automatickou převodovkou. Nejvyšším stupněm výbavy je verze ELEGANCE 4x4, kde je navíc oproti verzi DYNAMIC 4x4 ještě v nabídce zážehový motor o obsahu 2,7 V6 se 4stupňovou automatickou převodovkou s možností sekvenční volby. U všech zde uvedených verzí je možná úprava pro kategorii N1. Záruka Stejně jako na ostatní vozy značky Hyundai je i na Santa Fe poskytována záruka 3 roky bez omezení počtu ujetých kilometrů. Ceník
  • Tag : 2005, Tiskové zprávy

Pro další informace kontaktujte:

Mgr. Klára Elišáková
mobil: 702 283 983
e-mail: kels@medea.cz

copyright © 2018 PressWeb | Hyundai.cz